beccas

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Rebecca Odder - 2 april 2010 23:38

Halloj blogg! Nu har jag äntligen startat en blogg, som folk har tjatat på mig.. gaaah  ;) Nej men det var väl på tiden. Plus jag älskar att skriva, så det blir inte så plågsamt.. Hade en innan som jag skrev på lite så ibland, men det blev inte mycket av med den. Så därför börjar jag om på nytt och hoppas det går mycket, mycket bättre nu. Kan inte lova att jag skriver var dag, men jag ska verkligen göra så gott jag kan. Jag kommer väl skriva om det mesta här, om vad som händer på min fritid m.m.  

Veckan har varit väldigt lugn o skön. Har haft lov ända sedan fredags -> måndag (fredag idag). Så har bara tagit det lugnt med min älskling Max. Missade dansen i måndags, tråkigt läge. Jag går på pussycatdolls-dans i Malmö, något jag verkligen kan rekommendera, verkligen super skoj! Fredagen började iallafall med att jag vaknade upp och hade sån jäkla huvudvärk, inte roligt alls. Jag och mina systrar skulle bli upphämtade av pappa och åka till farmor. Kände mig stressad som fan för klockan var runt 11 och jag hade inte börjat fixa mig än. Fast han skulle dock inte komma förrän 3? Ibland fattar jag inte hur jag själv tänker?! Stressade iallafall som stan och jag var klar 13.00 om inte tidigare? Max skulle ta tåget hem eftersom han har varit hos mig hela veckan och jag skulle till farmor. Och lat som jag är, orkade jag inte följa honom till tåget. Jag skyllde på att jag inte hade tid .. Mycket smart lösning (FÖRLÅT ÄLSKLING!)

 

Pappa kom och hämta oss 3 som bestämt. Tog väl en halvtimme så var vi framme hos farmor. Åt väldigt god mat och jag fick ännu ett påskägg, med en hundralapp i, jippie! Nu har jag sammanlagt fått 5 påskägg, och har knappt ätit något av dem?

 

Vi kom iallafall hem nu för ett tag sedan, så det är därför jag sitter här och lyssnar på lite skön musik, pratar med älskling och skriver ett inlägg. Börjar bli lite smått trött, men får stanna uppe ett tag till! Imorgon ska jag och familjen spela bowling i Helsingborg. Kommer säkert bli super trevligt! Skriver mer om det imorgon.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards