beccas

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Rebecca Odder - 6 april 2010 17:52

Hiss: Jag vill hissa dessa snygga converse skor. De är verkligen perfekta vårskor och så extremt snygga! Välj dessa i stället för de andra slitna vinterskorna? De är dags att lägga dem i garderoben, det är faktiskt vår nu!


   (Vit är så mycket snygare!)


Diss: Diss blir till dessa röda vinterjackorna som folk fortfarande har på sig. Och det värsta är att man har på de inomhus OCKSÅ? Tycker att det är så pass varmt så man kan ha på sig vårjacka nu ;) Ett bra tips är skinn eller jeansjacka, mycket snyggt!


  

Av Rebecca Odder - 6 april 2010 17:33

Åhh, vad lugn o skön dag det har varit idag, även fast det var skola. Tog det mest lugnt på alla lektionerna, så det var helt ok idag faktiskt. Fick reda på våra "omdömen", går faktiskt hyfsat bra för mig. Fick reda på att jag har MVG i två ämnen, matte och tyska. Är helt chockad över att jag har MVG i matten? Kan inte fatta det, men det är bara bra med högre poäng ;) Men vi slutade tidigt, vilket är helt jäkla underbart. Gick i skolan till ett, sedan bar det av hem till Andrea. Hjälper henne med matten lite granna. Sedan kollade vi på Dansfilmen. När jag och Andrea var med och uppträdde på Palladium, skit skoj! Sedan stack jag hem och nu sitter jag här och tar det lugnt. Ska nog ut och åka inlines sen? Rätt skönt väder ändå. Någon som vet hur vädret blir i veckan?

HÄR KOMMER NÅGRA BILDER!

En bild på min söta syster!

 

Jag och min kusse Cornelia!

  

Jag och baby!

 

  

Jag just nu. Älskar håret! ;)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards