beccas

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Rebecca Odder - 22 april 2010 16:09

Ooooh.. Vi har ett sånt extremt jobbigt arbete på vår SO. Jag har om den globala uppvärmningen. Alla snackar om det nuförtiden? Jag menar, om det nu är så allvarligt, som det verkar vara. Varför gör man ingenting åt det? Ingen tar tag i problem? Visst, det är kanske inte hur enkelt som helst? Men det sägs ju att det finns hur många bra lösningar som helst? Låter bara konstigt. Enligt mig!

Men ja, nu sitter jag och jobbar med det. Ska vara färdig med det imorgon. Har tid på lektionen också, så det är luungt! Sen imorgon kommer min älskade hit, för det är fredag. Ih, i love it! Så nu ska jag ta en liten paus från mitt arbete.. Och läsa lite folks bloggar! Ha de gött!

 

  

Bild på mig och älskling för jag saknar och älskar honom såå mycket! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards