beccas

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Rebecca Odder - 28 april 2010 20:12

Just nu sitter jag och kollar på Anna Anka söker assistent. Vissa som är med där är ju bara för konstiga? Inga jag hade kunnat lita på precis.

Men det varar från 20.00-21.00 sen efter det ska jag ringa min babe!


  

Av Rebecca Odder - 28 april 2010 16:46

Hej alla bloggläsare!

Igår när jag skulle fixa mina naglar med detta Depend Mirakelkit fick jag stora problem rent utsagt. Eller, problemet var inte det egentligen, problemet var när jag skulle göra en så kallat fransk manikyr. Det går bra när jag ska göra på andra, men inte när jag ska göra det själv. Usch nej, kladdigt o dant.


Iallafall idag har det varit en riktigt seg dag. Verkligen! Fast, äntligen är man hemma. Efter skolan stack jag och Andrea snabbt ner på biblioteket och låna ett par böcker. Jag lånade böcker av Harry Martinson eftersom jag har honom som "författare". Och imorgon ska vi ha ett så kallat "bokcafé". Vi har blivit indelade två och två så ska den ena vara författaren och den andra intervjua. Så är jag intervjuaren.. Vi kommer ha det hela dagen imorgon, jätte kul ska det bli, faktiskt. Lite nervöst, det är väl det alltid, eller? Sen efter det ska jag hem fixa mig klar och sen åker jag till baby. LEDIGA PÅ FREDAG JU! Gött som fan!


 

Bild på skorna som jag köpte för någon vecka sen. Tror jag glömde skriva om det? Var nog lite upptagen då. Iallafall, jag köpte dom, trots allt. Ville egentligen ha vita, som jag skrev innan, men jag kan säga att jag kollade nästan överallt och vita fanns verkligen inte i min storlek. Så äntligen hitta jag en röd färg i min storlek på Stadium för 699 kronor. Fast mamma betalade 500 så det var lugnt för mig! :D


 

Bild på mina piercingar som jag inte kan använda. Vet inte var jag ska göra av dom? Ah, stör mig! 




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards