beccas

Direktlänk till inlägg 6 maj 2010

BEEP.

Av Rebecca Odder - 6 maj 2010 15:49

Halloj kära bloggläsare.

Idag har varit en väldigt ansträngande dag. Vi hade beep-test på idrotten. Jag hatar o springa, verkligen! Fick mellan 5 o 6. Räknade inte iallafall =) Men jag satsar inte på att ha bäst kondition ändå, även om det hade varit kul.. hihi. Har haft rätt chill lektioner idag. Förutom nationella i matten, men det var b-delen så det var ju bara g-uppgifter vilket är hur enkelt som helst =) Kom hem för en timme sen ca. Ska kanske göra lite läxor sen, inte för ni bryr er, men trevligt o säga nåt =)

Men nu har jag inte tid med detta mer.

Fast här kommer lite bilder på mig som jag tog nyss med webcamen.


  

Min "outfit" idag. Man ser inte så mycket i och med att hela jag inte kom med, ha.  Men det va inte några snygga kläder, tog bara mjukisar idag =)

  

Lite speciell bild. Kände bara för att lägga in den eftersom ljuset, skärpan o allt blev perfekt.

  

Vill ha länge hår! Fan att jag klippte kort! Dumma jag!

  

Avslutar med denna. Förlåt för det blev mycket egopics, you don't have to look. PUSS!

 
 
Andrea

Andrea

6 maj 2010 19:24

I want to look at your egopics, beacuse you are sooo ego and beautiful!

http://andreanemeth.bloggplatsen.se

 
j3nnifer

j3nnifer

8 maj 2010 13:14

så gullig den sista var

http://jenniferodder.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Odder - 3 november 2010 12:49

Jag flyttar min blogg från bloggplatsen till devote ..  Sluta inte läsa för att jag bytar blogg,        http://beccas.devote.se  <--- Det är min nya! ...

Av Rebecca Odder - 3 november 2010 08:23

Godmorgon.   Tidigt uppe idag, ingen aning varför. Men ska sätta igång med plugget nu när Max är på körskolan (y) Ska få gjort; Engelska, läsa bok. Historia Hoppas jag hinner klart med allt innan Max kommer hem igen   !   Skriver ...

Av Rebecca Odder - 2 november 2010 19:53


Har hittat ett par grymt snygga hörlurar från Urbanears. Jag behöver nya hörlurar så det känns som detta är vad jag ska spara till         Svarta! ...

Av Rebecca Odder - 2 november 2010 19:40

Idag var jag och älskling på Väla.  Vi åkte tolv och var inte hemma förrän sex.. fick ont i benen /; Fick köpt en två saker! (y) En ny kamera ! Som jag har längtat efter det. Det kostade bara 2000 kr för en kamera, minneskort & "kamerafodral".. h...

Av Rebecca Odder - 1 november 2010 14:02

   - Tycks?

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards