beccas

Alla inlägg under maj 2010

Av Rebecca Odder - 1 maj 2010 21:16

Hej bloggläsare!

Idag har det varit en riktigt härlig dag. Fast vädret skulle varit lite bättre, jag klagar alltid på vädret. Men ja, vaknade runt 9. Börjar gå upp tidigare nu för tiden, bra! Så fixade mig o allt sådant trevligt o efter det åkte jag och Max med hans mamma och bror till Landskrona och kollade runt lite på marknaden. Det var inte alls mycket o kolla på där men ändå trevligt o göra något. Efteråt blev vi körda till tågstationen i Landskrona för vi skulle ta tåget in till Helsingborg. Var inne där redan ett och vi skulle på bio klockan fyra. Så vi fick gå runt och kolla i lite affärer o sånt. Det tradiga var att nästan inga affärer va öppna eftersom det är första maj. Vi såg iallafall Iron Man 2 och jag hade inte ens sett ettan? Jag hade så dåliga förväntningar och ville egentligen inte se den först. Men det var faktiskt mycket bra, hade inte alls förväntat mig det. Sen tog vi tåget hem, det var precis så vi hann! Fick springa oxå lite .. ha. Nyss var jag och babe o badade hos hans farfar, grymt skönt. Nu ska jag bara ta det lugnt. PUSS!

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards