beccas

Direktlänk till inlägg 5 juni 2010

Har inte haft tid att uppdatera, mina vänner.

Av Rebecca Odder - 5 juni 2010 17:23

Fredagen kortfattat:

Skola först, som alltid. Sen vidare hemåt. Vädret var på topp, verkligen helt underbart när jag skulle träffa älskling!    Så jag stack ner till byn med lillebroren och handlade godis till kvällen, och såklart en glass till var o en. Sedan mötte vi upp Max älskling vid tåget. Det tyckte Lucas var jätte roligt, haha. När vi hade kommit hem tog jag en snabb dusch och sen körde mamma mig och Max till tåget. Vi tog det tåget som gick till Malmö eftersom vi skulle på bio där. Vi såg på Prince of Persia. Riktigt bra var den faktiskt, ingenting som jag alls hade förväntat mig. Men jag gillade den faktiskt! Fast det är svårt att förklara handlingen, så ni måste se den själv. När vi hade tagit tåget tillbaka till Svedala igen, efter bion, gick vi och handla pizza!! Fick ta med oss hem, eftersom det var 20 minuter kvar tills de stängde. Resten av kvällen hade vi bara mysigt tillsammans. Man får ju utnyttja den tiden man har tillsammans   !!

 

Lördagen (idag) kortfattat:

Hade ställt klockan på 8, men vaknade upp en hel del gånger innan det. Eftersom Max ska till Turkiet idag, var vi tvungna att gå upp i tid. Så vi käkade frukost och fixade till oss lite. Sedan körde mamma oss till tåget, som alltid! Där fick jag ta ett sista farväl av min älskling, buhu!!   eller nej, kanske inte sista farväl. Men vi sa hejdå i alla fall. Kommer sakna honom som faaan! Kommer inte klara mig..!  Begav mig hemåt sedan och tog en dusch och målade naglarna o sådant fint! Sedan frågade jag Andrea om hon skulle med till Svarte, stranden, men hon kunde inte. Så det blev att jag och Charline tog tåget tillsammans vid 12 och var där tills 3,4 ungefär. Snacka om att jag har bränt mig!? Det är inte alls kul, gör jätte ont. Jag hatar det! Så klart tänkte jag inte på att solen ändå var så stark att den kunde bränna, så jag tog ju ingen solkräm. Jaja, to late now.

 

Sen kanske jag ska träffa Andrea och Charline eller ingen av dem. Eller nej, jag vet inte vad jag ska göra. Så får se, ta dagen som den kommer.   

 

 
 
Ingen bild

sandra

5 juni 2010 21:03

jag tror faktiskt jag e rödare än dig :(
man kanske ska ta solkräm i morgon eller
vad säger du? ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Odder - 3 november 2010 12:49

Jag flyttar min blogg från bloggplatsen till devote ..  Sluta inte läsa för att jag bytar blogg,        http://beccas.devote.se  <--- Det är min nya! ...

Av Rebecca Odder - 3 november 2010 08:23

Godmorgon.   Tidigt uppe idag, ingen aning varför. Men ska sätta igång med plugget nu när Max är på körskolan (y) Ska få gjort; Engelska, läsa bok. Historia Hoppas jag hinner klart med allt innan Max kommer hem igen   !   Skriver ...

Av Rebecca Odder - 2 november 2010 19:53


Har hittat ett par grymt snygga hörlurar från Urbanears. Jag behöver nya hörlurar så det känns som detta är vad jag ska spara till         Svarta! ...

Av Rebecca Odder - 2 november 2010 19:40

Idag var jag och älskling på Väla.  Vi åkte tolv och var inte hemma förrän sex.. fick ont i benen /; Fick köpt en två saker! (y) En ny kamera ! Som jag har längtat efter det. Det kostade bara 2000 kr för en kamera, minneskort & "kamerafodral".. h...

Av Rebecca Odder - 1 november 2010 14:02

   - Tycks?

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards