beccas

Alla inlägg under juni 2010

Av Rebecca Odder - 1 juni 2010 18:33

Har nyss varit och städat mina garderober. Vilket jobb! Men jag klarar inte av att ha det stökigt. Hade ju inte heller något för mig, så jag tänkte att jag skulle städa. Då blir ju mamma glad oxå, ha! Hittade min gamla Sony Ericsson mobil. Försökte få igång den, men det gick inte.   Hade varit kul o se lite gamla bilder, men det gick tyvärr inte. Istället började jag rensa bland alla kort vi har. Allt la helt utslängt så jag började fixa lite bland det. Såg massa söta kort som jag inte hade sett innan så vissa satte jag upp i rummet, skit snyggt blev det faktiskt.

 

Och vet ni vad? Jag rotade runt lite bland mammas kläder, så såg jag en jeansjacka skit snygg! Jag som oxå har letat efter en jeansjacka så hittar jag en i min egen/mammas garderob, alldeles gratis!! Frågade såklart mamma om hon använde den, och nej det gör hon inte. Så jag fick den!! Den kanske är en bland dom modernaste, men jag gillar den!

 

 

 

  

Dålig bild. Ljuset va kasst!

Av Rebecca Odder - 1 juni 2010 14:25

1 JUNI! märks det? nejnejnej..

Kom hem för ett tag sen från skolan efter en massa klydd med skrivaren. Skulle bara ha ut ett jäkla papper, vanligtvis brukar det ta några sekunder men detta tog år.

Funderar på om jag ska ner och käka något och ja, det blir nog så. Jag vill iväg och sola idag, men jag har inte pengar. Eller jo, jag har, men på kortet. Och då måste jag ta ut en hundralapp som jag hade tänkt spara, guud vad jobbigt! Jag har aldrig pengar när jag väl vill. Hemskt va? Jag har 20 kr, men det är väl bara sola i knappt 10 minuter? Känns lönt. Sikka problem man har, öösch. Jaja, jag hittar väl på något skoj i detta fina*host* vädret. Puuh, och inga läxor har man heller. Skönt är det, men man har inget o göra, ha! Nej, nu ska jag inte klaga mer. Ska hitta på något kul, så skriver väl senare.

 

  

Såhär ser man ut när man är totalt ofixad.. Gaad! Jag har glömt min plattång hos Max, så man kan inte fixa håret nej, puh.

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards