beccas

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Rebecca Odder - 1 juli 2010 21:21

Imorgon är sista jobbedagen för veckan, måste firas. Haha! Nästa vecka blir den sista veckan jag jobbar på dagiset. Så undebart skönt! Längtar tills nästa fredag när allting är klart.

 

Imorgon åker jag även hem till Max efter jag har jobbat klart. Åker väl med bussen runt 4-5 kan jag tänka mig. Hoppas vädret är fint för isåfall kommer vi bada i hans pool!   Riktigt gött! Stannar där hela helgen, kommer bli riktigt mysigt. Har saknat min älskling även om jag träffade honom senast i måndags.

 

En annan sak som har hänt idag är att vi fick reda på om vi hade blivit "intagna" till våra gymnasien. Jag valde Samhälle - Journalistik på S:t Petri i Malmö. Tyvärr så fick jag besked om att jag inte kom in. Hade verkligen förväntat mig att jag skulle komma in, så jag blev chockad till tusen. Blev helt förkrossad Känns lite bättre nu efter att ha pratat med mamma. Kommer trots allt in på Petri ändå, men kommer att gå Samhäll - Samhäll. Blir säkert bra det oxå!

 

Nu är det enda jag tänker på att vi ska åka iväg om knappt två veckor. Den 14:e bär det av till Gran Canaria!! Längtar så grymt mycket. Ska bli skönt o komma iväg! Kommer förhoppningsvis ha underbart väder hela den veckan så jag ska sola, sola och sola för hela slanten!   

 

  

Gran Canaria.

Tror det är såhär det kommer se ut, om jag har rätt.

Får se när vi kommer dit =))

Av Rebecca Odder - 1 juli 2010 11:28

Nu har jag rast i 45 minuter så jag tänkte att jag skulle snabbt gå in på datorn och skriva ett litet inlägg. Har inte skrivit sen i måndags. Men det är samma gamla vanliga sak varenda dag så det är ju inte så jätte intressant. Men igår när jag hade kommit hem från jobb så frågade mamma mig om jag ville följa med till Ystad och kolla på tennis där. Så jag hände med, varför inte liksom? Hade ändå ingenting bättre för mig. Det var faktiskt ok! Det är så jäkla mysigt där i Ystad vid Saltsjöbaden, tror jag det heter. Åt grillad mat där också, så gott. Var inte hemma förrän halv elva och jag som skulle till jobbet idag. Fast iförsig så är jag lika trött som alla andra dagarna. Ska strax tillbaka till jobb, jag vill inte, jag orkar inte mer! Jag vill ha lov, kunna sova om dagarna. Jobb är hemskt!   

 

  

Såhär är min "look" idag.

Jag vet att det röda diademet inte passar till resten, men orkade inget i morse.

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards