beccas

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Rebecca Odder - 4 juli 2010 22:25

Nu är jag tillbaka i mitt kära hus efter en helg hemma hos Max.  Fast, egentligen hade jag gärna stannat kvar hemma hos Max eftersom jag ska jobba imorgon, IGEN! Orkar inte det längre. Det är samma gamla visa vartenda dag. Förstår inte hur de själva kan stå ut med det jobbet de har? Fast iförsig så är det rätt så lite barn nu på sommaren jämfört med vad det brukar vara. Så de har väl oftast fullt upp annars. Ni som ska sommarjobba nästa år, jag säger bara till er, jobba inte på dagis. Visst, om ni vill ha ett jobb där man knappt gör något, så är detta nog något för er.

 

Iallafall, angående helgen. Jag har inte skrivit något sen torsdags. Detta är på grund av att jag inte hann skriva i fredags innan jag skulle iväg till Max. Och jag menar, det känns ju lite oshysst och sitta vid datorn när man är med sin pojkvän. Där måste ni ju hålla med mig?! Kan iallafall berätta om vad som har hänt de dagarna jag inte har skrivit någonting.

 

Fredag: Det var jobb först. Det tråkiga jobbet! Fast det gick ändå rätt snabbt denna dag. Satt och rita i drygt 2 timmar! Blev inte uttråkad! Ha, ovanligt. Tog buss och tåg hem till Max redan halv fyra, så jag var hos Max rätt tidigt. Kanske halv fem? Sedan tog vi det bara lugnt, badade lite grann och sånt.

 

Lördag: Sol och bad för fullt i Max pool. Kunde inte bli bättre! På kvällen åt vi också tacos, uuhm vad gott!

 

Söndag: Idag! Bada och solade också lite. Sedan så åkte jag hem vid åttatiden. Därefter gick jag in på datorn och gjorde inte mycket mer resten av kvällen.

 

  

Bild jag tog i lördags.

Fan, jag älskar att fotografera.

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards