beccas

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Rebecca Odder - 5 juli 2010 20:00

Så, nu har jag fixat "utseéndet" på bloggen lite granna. Tycker att detta känns mycket mer somrigt, som jag ville ha det. Men känner mig fortfarande inte helt nöjd. Är absolut inte bra på detta, men får ha det såhär ett tag.


Vad tycker ni? Bättre såhär, eller så som det var innan?

Och ni som inte sett den förra, to bad for you.   

Av Rebecca Odder - 5 juli 2010 17:00

Jobbet slut för idag. Fast det var ett tag sedan jag slutade .. två timmar! Under den tiden har jag hunnit ladda på min mobil med pengar och bokat tennistid tills på lördag. Eftersom Max har blivit helt galen i tennis så måste vi spela. Eller det är ju faktiskt roligt med tennis och jag har ju spelat det innan så det går ju faktiskt bra. Max har till och med köpt nytt rack och nya tennisskor, så han har verkligen gått in för det här med att spela tennis, hahaha!

 

Nu sitter jag här och funderar på vad man kan göra. Jag menar, det är absolut inte lönt och sticka till stranden. Och vem skulle jag åka med? Sen finns det absolut ingenting att göra i detta hus jag bor i, och inte heller någonting i denna håla jag bor i. Så jag får sitta här och kolla runt på lite olika bloggar. Alltså, vad tycker folk är intressant och kul att man har på bloggen? Det har jag funderat på. Jag tycker själv om när man har mycket bilder, men inte så mycket att det BARA blir bilder. Det ska vara lagom; Lagom är bäst!   Som de bloggarna jag oftast brukar läsa är några av mina vänners och vissa andra mer "kända". Men den bloggen som jag verkligen tycker om är kenzas. Den är liksom perfekt. Det är lagom av bilderna och det står saker som är intressanta att läsa. Don't you agree? Om ni inte redan vet vad det är för någon så är det; kenzas.se .

 

Nej, nu ska jag gå. Ha en trevlig måndag.

 

     

Shit! Så vit jag var på första bilden.

1:a bilden är sen maj och den andra är sen juni.

känns som jag har fått lite färg under en månad.

och snart åker jag också  utomlands, då ska jag fantamej få ännu mer färg!

bilderna blev små, i know. men ville ha dom bredvid varandra så man kunde se skillnaden. är faktiskt lite smått stolt! haha!

Av Rebecca Odder - 5 juli 2010 11:38

Nu sitter jag här igen, på min rast. Har nyss varit nere och käkat lite mat så fick jag lite tid över. Förmiddagen har gått rätt snabbt, var ute hela tiden. Känns så deprimerande att jobba när det är såhär  underbart väder! Ska verkligen vara glad för att jag har mitt sommarlov, eller snart iallafall. Om jag inte hade jobbat så hade jag legat vid en strand eller en pool och solat just nu. Varför kan jag inte bara få slippa jobbet och dra till stranden istället? Men på fredag .. Då är det slut! Yes!

 

  

Tog en bild på mig precis.

Öörk, vad man ser ut idag.

 

Hann inte lägga in alla bilderna jag tog hos Max i helgen, så lägger in resten. Tog dock många flera, men jag lägger bara in vissa.

ENJOY!

 

 

  

Max katt - Kajsa.

Såå underbart gullig!

  

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards