beccas

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Rebecca Odder - 6 juli 2010 15:40

Kom hem från jobbet för en stund sedan. Samma gamla vanliga idag, lika tråkigt o berätta om. Så jag hoppar helst över det!   Fast egentligen gick det lite snabbare idag än vad det brukar göra. Jag slutade till och med en kvart FÖR SENT!   Tiden gick faktiskt fort!

 

Min familj ska iväg och fiska idag. Fiska !? Nog den tråkigaste saken man kan göra. Visst, det kan väl vara mysigt. Men jag hatar allt som har med fiskar och vatten o göra, hehe. Bestämde mig för att inte följa med, det blir väl bäst så.

 

  

Har faktiskt precis varit inne och bokat biobiljetter. Gissa till vilken film? ECLIPSE! Eller, egentligen ska jag inte vara så glad över det. För att jag gillar inte Twilight-filmerna. Det är så att min lillasyster har fått biopresentkort när hon fyllde år och hon är verkligen ett stort fan av Twilight (HUR KAN MAN?!). Så jag följer med henne och ser den. Får det gratis iallafall!    Så vi kommer vara i Malmö imorgon kl 1800 och ser den. Det är faktiskt mysigt med bio.

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards