beccas

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Rebecca Odder - 8 juli 2010 18:20

Wih, idag fick man slutade 20 minuter tidigare från jobbet. Riktig lyx ju!   Stack hem och gjorde lite mat, för jag var hungrig. Fast vi hade inget gott hemma, som vi aldrig har, så det blev gröt!    Visst det är säkert inte många som tycker om det, men det är faktiskt riktigt gott, jag är annorlunda! Efter det var jag sugen på någonting annat, så jag hittade chokladpudding i skåpet. (sånt man gör själv) Så jag ringde mamma och frågade om det gick bra att jag gjorde till mig själv, och det gick. Så jag gjorde 2 portioner och åt upp allt, jisses!   Men ibland får man faktiskt vara lite onyttig..

 

Nu har jag suttit här i säkert 3 timmar, ohmygood! Har faktiskt läst om moderaterna och socialdemokraterna. Tycker man bör veta lite om dem, det är ju trots allt val i år. Men jag kan tyvärr inte rösta, fast iförsig så gör nog min röst ändå inte ett piss. Jag hade ingenting för mig så jag skrev ner vad de olika partierna ville och sådant. Mamma röstar på socialdemokraterna (tror jag), i don't like. Så vill få henne och rösta på moderaterna! Fast.. Det kommer nog aldrig att ske ändå! Men man kan ju alltid försöka? Känns lite töntig att jag sitter här och läser om dessa jävla parti? Men, man har olika intressen och jag tycker detta är intressant!   Men vad hade ni röstat på? Intressant o veta.

 

  

 

Nej nu ska jag faktiskt ner och se vad det finns i kylen. Magen börjar snart kurra så, det är väl bäst om jag går ner och äter någonting. Ingen är hemma så jag får sitta där nere själv, buhu..   

Av Rebecca Odder - 8 juli 2010 12:46

  Nu har jag rast i några minuter till, hehe. Var på en liten "utflykt" med barnen. Så dagen har gått rätt fort. Vi grillade kyckling där, mumsigt. Nu är det bara lite av dagen kvar när jag går tillbaka, så sköönt! Och imorgon blir sista jobbedagen. Längtar som tuusan! JIppi.

 

Hann inte skriva någonting igår eftersom jag hade fullt upp. Vi (jag&syster) åkte in till stan (Malmö) direkt efter mitt jobb, eller en timme efter. Tog tåget 16:10 och bion började 18.00 Eclipse var faktiskt bra, jag gillade den mer jämfört med vad jag har gjort med de andra. Men de är ändå inte filmer som jag kommer vilja se fler gånger, så är det med det. Vi kom hem 10 igårkväll och då ringde jag upp älskling och pratade med honom ett tag. Så har inte haft tid o skriva, förlåt för det.

 

Skriver mer när jag är hemma igen!

 

  

Såhär ser jag ut idag.

Känns alltid så jäkla underbart o ha plattat hår, haha!

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards