beccas

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Rebecca Odder - 14 augusti 2010 14:28

Just nu skulle jag egentligen vara i Bjärred och kolla på Bella när hon spelar fotbollscup. Vi åkte dit kl halv 9 idag och cupen skulle vara ända tills 6, om inte längre! Fick gå upp kl 7 imorse, herregud! Vi hann se två matcher (jag och max) men sen fick vi reda på att det var två och en halvtimme tills nästa match! Vad har dom tänkt sig att man ska göra under den tiden? Gå och köpa en massa mat i de olika tälten eller? Hur dyrt som helst också. Förstår mig inte på hur de tänker. 


Trots allt var det trevligt så länge vi var där. Fast det regnade, såklart. Det regnade sist vi följde med på en sån här sak också, så typiskt. Och jag fick massa vatten in i skorna! Mamma körde iallafall mig och Max hem till honom eftersom han bor nära, så vi skulle slippa vara där så länge. Så nu ligger Max och kollar på fotboll Tottenham - Manchester City. Jag orkar inte med fotboll, så jag sitter här i stället. Har inget att göra, men så ligger det till. Är ju hellre här hemma än ute och kollar på fotboll frysandes. 

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards