beccas

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Rebecca Odder - 18 augusti 2010 12:17

Ska snart hämta upp Max på trafikskolan. Om inte hans mamma redan kört? Behöver egentligen inte följa med men jag vill handla något gott. Fast det är inte bra att jag äter så mycket godis, fast jag går inte upp i vikt? Men det är i alla fall inte bra för mina tänder, det är vad jag tänker på!


Men oh, vad gott det hade varit med ett marabou choklad nu. Måste nog cykla iväg och handla något.


Ska jag eller inte? ... Jo jag måste!


  

Av Rebecca Odder - 18 augusti 2010 11:04

Max åkte iväg till trafikskolan för ett tag sedan så jag tänkte att det var ett perfekt tillfälle för mig att städa lite grann. Visst, det är lite konstigt att jag städar hemma hos honom, det kan han ju göra själv!   Men det gör han aldrig! Och jag hatar när man får massa damm och sånt under fötterna, så då städar jag hellre åt honom.


Har varit hemma hos Max sen i måndags. Tiden går rätt sakta, men ändå fort. Vill komma igång med skolan så man får något att göra om dagarna. Nu låter det precis som att jag inte tycker om att vara här hemma hos Max, men jo, det gör jag. I love it! Men jag tycker bara det är så tråkigt att inte ha något att göra. Jag är den sorts människan att jag måste ha något att göra, hela tiden! 


Men det är inte lång tid tills skolan. På måndag börjar jag! Nervöst som fan nu när man tänker efter. Kommer inte känna någon där, ingen alls! Men så kommer väl alla andra också känna så man får hoppas på att man träffar någon o snacka med!   


Här kommer jag att gå när jag börjar skolan igen!

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards