beccas

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Rebecca Odder - 19 augusti 2010 19:30

Är hemma i Svedala nu. Kom för ett tag sedan, kl 4-5. Allting gick bra fram till att jag skulle hoppa av bussen. Då öppnar inte kärringen dörren åt mig? Så jag går fram och frågar om hon kan öppna dörren så svarar hon inte men jag går tillbaka för att se om något händer. Så händer ingenting, såklart. Så jag får gå tillbaka igen så sa jag varför öppna du inte? Så sa hon att jo, det gjorde jag. Men det såg jag ju själv att hon inte gjorde? Störd. Sen så höll hon på att köra iväg, så sa jag att här skulle jag av? Hatar busschaufförer. Don't you agree?


Men men .. Finns inte så mycket att göra här hemma. Fast ska nog träffa Andrea någon dag, vi får se hur det blir helt enkelt.


I kväll blir det nog bara massa tv tittande på min fina tv. Och jag som hatar att titta på tv ..


Tog en bild på mig precis.

  

Och sen kollade jag på en bild från förra året. Herregud! Man kan förändras mycket på ett år. Håller ni inte med om att jag har förändrats? Jennifer har förändrats mest av oss två. Men jag menar, jag har inte alls lika mycket smink längre, thank god.

  

Av Rebecca Odder - 19 augusti 2010 10:44

Godmorgon alla fina bloggläsare!


Har märkt att jag stiger upp tidigare för varje dag. Det är bra! Jag måste ju träna mig lite innan skolan kommer igång.


Idag ska jag hem. Ensam! Max ska inte med mig. Han ska ju till Kålmården imorgon, och nej jag ska inte följa med. Skolan börjar ju ..   


Men jag har en del saker jag måste fixa hemma så. Det kanske blir bra att vara ensam hemma ett tag. Måste städa upp lite på rummet. Vet inte om jag ska till malmö festivalen? Kanske.. Vi får se! Ska dit på onsdag när det är NRJ in the park


Förresten, jag fick mitt choklad igår! Till och med läsk .. Mums! 

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards