beccas

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Rebecca Odder - 20 augusti 2010 17:43

Kom hem för ca 1-2 timmar sen efter en lång dag med shopping! Visst, det blev inte så mycket inhandlat men det är jobbigt när man inte kan bestämma sig för vilka byxor man ska ha!


Fick i alla fall handlat 1 par byxor, 1 bh, 1 ny foundation, 1 ny almenacka (behövs till skolstarten), ring armband och örhänge.


Jo jag hade ju ett kvitto ett tillgodokvittoGuldfynd som jag hade haft sen ett år tillbaka. Det var nästan så jag hade glömt det. Så jag tog med mig kvittot på 200 kr och frågade om det fortfarande gällde, och det gjorde det! Så där fick jag handlat 3 snygga saker. 1 par örhänge, SKITSNYGGA, en ny ring (har redan en därifrån) och ett nytt armband (som jag behöver fler?!). Allt det gick på bara 178 kr, i think. BILLIGT!


  

  

  

Dessa tre sakerna fick jag för de priset.

Verkligen värt det priset!

Örhängena från Guldfynd kostade 49.50

Armbandet kostade 59.50 , eller var det örhängena som kosta de, minns ej.

Ringen kostade 69.50 :-

  

Byxorna från Bik Bok. 399 :-

Det blev dålig bild, de är mycket snyggare i verkligheten!   

  

MIN NYA ALMENACKA, SÅÅÅÅÅ SÖT!

Man kan byta bild mellan den katten, orm, häst och en hund.

Köpte den på Akademibokhandeln för 69 kr.

  

Ny foundation från KICKS. Finns att köpa nästan överallt!   

Foundation + "svamp" kostade 160 kr. Smink är dyrt!

  

Jag efter en skojsig dag.

La inte in bild på Bhn eftersom det är inte så viktig. Köpte en på H&M iallafall. En sån där lite speciell som är mjuk & skön tydligen.

Av Rebecca Odder - 20 augusti 2010 10:55

Idag gick jag upp kl 9 eftersom jag ska till stan (Malmö) idag. Ska handla lite saker, b.l.a ett par nya byxor. Måste hitta några snygga har ju bara två par jag tycker om? Sen ska jag nog köpa lite saker inför skolstarten också, som pennor och almenacka. Bild på allting kommer när jag kommer hem igen!   


Nej nu ska jag ner & äta något snabbt innan jag tar bussen. Ha en bra dag!

    

Tog två snabba bilder!

Såhär ser jag ut när jag ska shoppa lite!  

Ser ni att all min färg har gått bort? buhu ..

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards