beccas

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Rebecca Odder - 21 augusti 2010 14:43

Har nyss fixat till mig lite, duschat och sånt. Tog hårinpackning för man känner alltid sig så fräcsh när man gör det, i like that.


Så nu sitter jag här och funderar på om jag ska gå och sminka mig nu eller inte. Vet inte om jag orkar, för jag ska nog ingenstans. Vet inte vad jag ska göra, är uttråkad. Fast det är rätt skönt när man tar det lugnt .. ändå!


Men ge mig några bra förslag på vad man kan göra en LÖRDAG!

Av Rebecca Odder - 21 augusti 2010 10:04

Hallå på er mina bloggläsare!


Kan inte säga mycket mer än att jag är jäkligt trött just nu. Steg upp halv nio idag, lite för tidigt för min del men jag måste träna mig inför skolan. Har inga planer för dagen, kanske blir Malmö Festivalen. Får se vad dagen har att erbjuda!   


Har inte lagt upp så mycket bilder på sistone som jag har tagit med min egna kamera, med undantag från igår. Den funkar inte så bra. Batterierna åker ut hela tiden så jag måste tejpa för att de inte ska trilla ut, skit jobbigt. Så jag använder inte den lika ofta längre. Men jag hoppas på att jag får en ny kamera när jag fyller år, lite mer än en månad kvar. Då kommer ni få se på bilder!   


  

Hoppas på att jag kan få denna när jag fyller år. Så mamma om du ser detta, jag vill väldigt gärna ha denna kameran. HAHA!


Sony Cybershot W350

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards