beccas

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2010

Bilder sen sommaren.

Av Rebecca Odder - 22 augusti 2010 19:06

Nu när lovet har tagit sitt slut lägger jag ut lite bilder som jag inte lagt ut innan eftersom dessa är från mobilen. Har inte haft ork att föra över bilderna från mobilen till datorn, men nu har jag gjort det. Så just enjoy!   


Dock inte så många bilder, men det får duga!

 

  

Början av sommaren.

Väntade på Max buss som skulle komma!

Alla ville hänga med.

  

Min fina älskling.

När vi var hos Max farbror i Höllviken.

  

  

  

  

Bilderna jag tog i Höllviken.

Rätt snygga va?   

 

Jag vet, lite onödig bild!

Men, så fina mina naglar var innan vi åkte till Gran Canaria.

Sen blev de fördärvade ..

    

Köpte världens godaste gräddbullar när vi var på marknaden i Röstånga.

    

Mina underbart fina shoes.

  

När vi var och kollade på HIF - Djurgården.

Bilden blev rätt hyfsad va? Vi satt rätt högt uppe. Det var läskigt!

  

Osminkad! Jag och Fiffi. Så fin!

  

När vi var ute en dag med Lucas. Han ville jag skulle fota honom!   

  

Max katt Kajsa. Awww så söt hon är!

Hon älskar när man bäddar in henne i massa täcken ..

  

Orkade inte platta mitt hår varje dag nu under sommaren.

Gjorde en massa flätor istället. De blev väl rätt snygggt?

  

Sorry för bilden är sne & ful.

SÅHÄR brun var jag dagarna efter jag kommit hem från Gran Canaria.

Saknar den bruna färgen ..

  

I fredags var jag ju och köpte nya byxor.

Blev ju aldrig någon bra bild på dom, men jag tog en när jag var i omklädningsrummet. Visst var de riktigt snygga?

( LAPPEN SKA INTE VARA DÄR )

 
 
N

N

22 augusti 2010 19:20

Kika gärna in på min blogg och se om den intresserar dig! :)

http://ndk.bloggplatsen.se

Rebecca Odder

22 augusti 2010 20:48

Visst kan jag det! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Odder - 3 november 2010 12:49

Jag flyttar min blogg från bloggplatsen till devote ..  Sluta inte läsa för att jag bytar blogg,        http://beccas.devote.se  <--- Det är min nya! ...

Av Rebecca Odder - 3 november 2010 08:23

Godmorgon.   Tidigt uppe idag, ingen aning varför. Men ska sätta igång med plugget nu när Max är på körskolan (y) Ska få gjort; Engelska, läsa bok. Historia Hoppas jag hinner klart med allt innan Max kommer hem igen   !   Skriver ...

Av Rebecca Odder - 2 november 2010 19:53


Har hittat ett par grymt snygga hörlurar från Urbanears. Jag behöver nya hörlurar så det känns som detta är vad jag ska spara till         Svarta! ...

Av Rebecca Odder - 2 november 2010 19:40

Idag var jag och älskling på Väla.  Vi åkte tolv och var inte hemma förrän sex.. fick ont i benen /; Fick köpt en två saker! (y) En ny kamera ! Som jag har längtat efter det. Det kostade bara 2000 kr för en kamera, minneskort & "kamerafodral".. h...

Av Rebecca Odder - 1 november 2010 14:02

   - Tycks?

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards