beccas

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Rebecca Odder - 23 augusti 2010 19:54

... FÅNGARNA PÅ FORTET SOM BÖRJAR NU KL 20.00


  

Ska lägga mig i sängen nu i en timme & glo på fångarna på fortet, DE GILLAR VI!

Av Rebecca Odder - 23 augusti 2010 19:18

.. sitter jag och kollar på Room Raiders. Var nyss nere och tog en varm & skön dusch, alltid lika skönt!


Ska nog fortsätta kolla lite på tv och sen ska jag föna & platta håret så jag slipper göra det imorgon bitti. Har faktiskt sovmorgon imorgon också, till tjugo i tio. Underbart! Så imorgon går jag upp samma tid som idag, gutt!


Vad ska resten av folket göra ikväll?

 

  

Av Rebecca Odder - 23 augusti 2010 16:21

Jaha, då var första skoldagen avklarad. Känns mycket skönt!   


Tog bussen från Svedala kl 9 och mötte Theres på bussen. Kom till skolan rätt tidigt, men bättre det än komma försent.


Vi började klockan tio och då fick vi gå in i klassrummet så att läraren skulle pricka av en. Man fick en liten klisterlapp med sitt namn på att sätta på tröjan!   Sen gick vi in i Aulan för att höra på lite information. Det tog säkert bara 5-10 minuter så det var helt ok. Därefter gick vi tillbaka till klassrummen för att höra ÄNNU mer information och få TUSENTALS papper.


Sedan var det dags att äta, hungrig som jag var. Och gissa vilken maträtt det blev . . Pyttipanna! USCH O PI! Inte gott .. Kl 13.30 var det dags för fotografering för våra IDkort till skolan sen efter det fick vi sluta.


Kom hem för ett tag sedan hade egentligen tänkt att handla lite block och pennor men jag kom på att jag har ju redan allt det ..


  

Hej hopp.

Såhär ser jag ut idag!

Av Rebecca Odder - 23 augusti 2010 07:46

Känns precis som det är första dagen man ska till skolan. Jag har ju varit där tusen gånger förr så jag förstår inte riktigt varför det är extra nervöst nu. Det är väl för att man är äldre nu och man bryr sig mer vad folk ska tycka om en. Fast egentligen så är jag inte sådär jätte nervös, tänker inte så mycket på det ..


Åker i alla fall om en timme ca och så kommer jag hem senare idag, vet inte ritktigt när vi slutar. Får se!   

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards