beccas

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Rebecca Odder - 28 augusti 2010 19:16

Hej bloggläsare!


Har inget att göra så sitter vid datorn när Max spelar playstation 3. Så töntig han är!   Fast egentligen, vad kan man göra en lördagskväll mitt ute i skogen? Haha!


Idag kl 3 var vi som sagt på Center Syd och såg på Darin. Sikken talang han är! Vissa artister brukar ju sjunga sjukt kasst live, men han är lika duktig live!   Vi hade egentligen tänkt o köpa hans skiva så vi kunde få den signerad av honom men palla stå i kö när det är massa småbarn före en.


Åt tacos för ett tag sedan. Tror det var gott? Jag vet inte för jag har ingen smak just nu när jag är så hemskt förkyld. 


Men ska se på dansfeber nu kl 8 på fyran. Jag tror det var så! 

Kolla ni också!   


Hej detta är jag för någon vecka sedan.

Ville inte lägga ut bild på mig så som jag ser ut just nu ..

Av Rebecca Odder - 28 augusti 2010 11:54

Sitter framför datorn en stund medan Max är inne i duschen. Igår tog vi det bara lugnt, jag har inte orkat göra så mycket eftersom jag inte mår bra. Är förkyld som satan och jag är hes. Inte roligt alls! 


Men idag ska vi nog iväg till Center Syd och kolla på Darin för han ska uppträda där idag. Då får vi i alla fall något o göra, så det ska bli skoj.


Just det, igår fick jag en liten överraskning av Max, haha. Jag fick en grymt stor klubba, en polkagris klubba. Så gott! Men ska inte äta den än, för jag är inte så sugen .. Väntar tills jag blir frisk!   


Och en annan sak, jag har fått Max gamla iphone. OOOoh, vad roligt! Har alltid velat ha en iphone. Det är så fuskigt för att han har fått nya iphone 4. Men men, man kan inte få allt här i världen!   

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards