beccas

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Rebecca Odder - 29 augusti 2010 21:03

Söndagar är alltid lika hemska, håller ni inte med mig? Speciellt när man ska bort från sin pojkvän i 5 dagar. Det är inte roligt alls! Men jag har stått ut med det i snart ett helt år, så jag klarar mig nog.   


Idag gick jag upp redan kvart över åtta och det är helg! Sinnessjukt! Men, är man inte trött så är man. Det konstiga är att jag är alltid så trött på vardagarna men ändå kan jag gå upp samma tid? Knasigt!


Har inte haft så mycket att göra idag och det har varit rätt så skönt. I och med att jag har varit lite krasslig de senaste dagarna var det nog rätt så bra för mig att ta det lugnt en dag..   


Fast vi var faktiskt ute en runda i skogen idag. Hela Max familj var ute! Det var rätt mysigt ändå. Tycker om att gå i skogen, that's my thing.


Kom hem för ett tag sedan så har hunnit packa upp alla mina saker. Blir nog att lägga mig tidigt ikväll så jag blir utvilad tills imorgon, plus att jag är förjäkla trött.   


  

Fiffi ; Max hund.

Hon är för söt men också väldigt jobbig när hon ska lukta på alla blad.

  

Denna vägen går jag varje gång jag är ute med hunden.

Haha! Intressant va?   Gillar att bilden blev somrig.

  

När vi var ute och gick en liten runda i skogen. Trevligt värre!

  

Bilden blev lite sådär halvkass. Men jag fotade trots allt med mobilen = kass!

Önskar ju mig ny kamera, får hoppas på det bästa.

 

Sista bilden för dagen. Blev inte så många ändå.

Jag tror de skulle plocka bär? Haha.  


Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards