beccas

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Rebecca Odder - 3 september 2010 18:50

Nu har jag fixat mig och ska möta upp Max om en kvart.

Det enda Lucas tjatar om är "när ska vi gå"? Haha.. så söt!   


  

Är vi lika?   

Ignorera det runt min näsa. Det är bara för jag är torr.. haha!

*Intresseklubben antecknar*

Av Rebecca Odder - 3 september 2010 17:15

.. inför Max kommer hit, haha. Nej men ska snart hoppa in i duschen och sen fixa till mig lite. Kan ju inte se ut hur som helst!   


Idag var det skola, som alltid. Vi började tio över 8, och slutade inte förrän tio i fyra. Usch, hemsk dag! Varför satte dom det på en fredag?! Men nu är jag hemma i alla fall och det är riktigt skönt.


Sista lektionen hade vi ett svenska prov, eller diagnos. Jag tyckte det var ganska så svårt, så får ju se resultatet sen.


  

  

Två bilder från idag.

Den första är i skolan, den andra är nu precis.

Kameran på mobilen är rätt hyfs. 

Fick använda svart o vitt, för jag ser hemsk ut.

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards