beccas

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Rebecca Odder - 6 september 2010 19:48

  

En av väskorna jag har kollat på. 

Finns att köpa på nelly.com, gillar ni den?

  

Nästan samma som den förra.

Denna gillar jag inte så mycket färgen på ..

  

Denna är nog min favorit.

Den är snygg & svart.

Den är billigare än de andra två. 


SVARA! VILKEN ÄR SNYGGAST?! MÅSTE HA SVAR!

Av Rebecca Odder - 6 september 2010 19:08

Hej kära & fina bloggläsare!


Hur har eran dag varit? Själv har min varit helt ok! Slutade tidigt, redan klockan 14.00 Imorgon har vi ingen sovmorgon för vi är tvungna att gå på en sak i aulan kl 08.15 Vafan, en sovmorgon till 09.40 missar man!   


Har nyss bytt almanacka till den vi fick i skolan istället för min andra. Det är för lite plats att skriva på i den som jag själv köpte. Synd för den var skit snygg!   

Men vi fick en massa rabatter på saker i vår almanacka från skolan. Det är ju bra, men tror inte jag kommer få så stor användning till det?


  

Här är lite av det. Dålig bild, men ja.

Man får bl.a 300 kr rabatt på såna här onepiece. Fast jag tänker inte köpa en sån, så det finns ingen användning!   


Nu ska jag kolla upp lite saker som jag kan önska mig när jag fyller år. Det blir förmodligen inte någon kamera jag kommer få, buhu. Så jag ska kolla upp en väska, en skolväska. Gillar converseväskorna! Skit snygga. Har ni något förslag på en snygg skolväska? 

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards