beccas

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Rebecca Odder - 7 september 2010 20:39

Nu är det fotboll på tv och det ska jag se på. Men jag ska samtidigt föna håret och sedan platta det. Hur ska det gå till? Kan en kvinna verkligen göra två saker samtidigt? Of course.   


Träffade Andrea ett tag innan. Vi var ute eftersom jag tyckte det var skönt att få lite frisk luft. Vi gick runt i byn och pratade lite om olika ting. Det är kul att träffas när det var ett tag sedan sist, då är det så mycket mer att prata om.   


Nej, nu har jag inte tid med detta mer. Ha en trevlig kväll, och HEJA SVERIGE! Dom leder ju faktiskt. 



  

Jag och Andrea för ett bra tag sedan.

Eller, ett bra tag sedan? Minns faktiskt inte när det var.

Troligtvis i början på sommaren? Undvik finne på näsan!   

Av Rebecca Odder - 7 september 2010 17:48

Nu har jag precis gjort lite tyskplugg. Vi har ju extremt mycket tills nästa onsdag, en vecka framåt men lika bra att börja i tid.


Ska snart ner och äta. Efter det ska jag träffa en gammal vän, eller gammal och gammal, haha! Andrea ska jag träffa. Blir väl att snacka lite skit & sådant!   


Har ni hört den låten med Basshunter - Saturday? Skit bra är den! Tycker ni borde lyssna på den!   


  

Brossan är fett cool!

  

Trött? Nej, solen sken i ögonen.

Sov med flätor inatt, det blev rätt så gulligt.

Av Rebecca Odder - 7 september 2010 16:07

Idag är en GREAT DAY! Jag fick reda på av Emma att två stycken från Journalist klassen har hoppat av, good for me! Så jag gick och pratade med SYV efter skolan och hon sa att ja, det är två stycken som har hoppat av. Och jag la ju första reserv. 

Så nu kommer jag att gå Samhälle - Journalistik! Såå roligt!   


För övrigt har dagen gått förjäkla sakta. Den "föreläsningen" vi var på imorse kl 8 var sjukt dryg. Förstod inte meningen med den.


Jag hade tänkt att plugga engelska tills imorgon, men det är väl inte så lönt om jag inte ska gå i den klassen längre!?   


Btw, vi beställde en väska igår. Jag ska få den när jag fyller år, den 29:e september. Vill ju ha den nu!   


  

Det blev denna väskan till slut!

Köpte den på junkyard för 499 kr plus frakt blev det 599 kr.

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards