beccas

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Rebecca Odder - 11 september 2010 20:25

Ska snart se Zlatan spela! Vet inte om det är första gången han spelar i Milan? Någon som vet? Ska i alla fall bli kul att se honom spela. Han är ju värsta kändisen!   


Idag har varit en chill dag. Jag har knappt gjort något, fast det är rätt så skönt. Följde med Max pappa och handlade innan idag, men det är väl det enda. Var också ute med Max hund två gånger idag, så lite motion har jag väl fått ..   


Just nu sitter jag framför tvn i väntan på fotboll. Dricker lite cola och äter ostbågar, gott eller vadå?   


Försökte göra ett inlägg från mobilen innan idag, men det verkade som det aldrig lades in. Synd. Men skrev ju nu istället.


  

I början av sommaren.

Saknar sommaren, vem gör det mer än jag? 

Av Rebecca Odder - 11 september 2010 09:45

Godmorgon allihopa!


Jag skrev ingenting igår eftersom jag inte orkade helt enkelt. Satt och kollade på tv hela kvällen i stort sett. Såg lite av Pirates of the Carribean (?) kan inte stava till det. Blev för trött så jag gick upp i sängen i stället.


Idag vaknade jag redan kl 08.15 Fast jag var extremt trött men Max tvingade upp mig. Så vi gick upp och käkade frukost, bullar! Muuums.   


Nu ska vi strax kolla på film, Grown ups, i think. Så får stänga av datorn nu. 

Skriver senare idag,   


  

  

Max hund Fiffi. Hon är så söt. 

Vill också ha en hund, men mamma kommer aldrig tillåta det. Oh ..   

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards