beccas

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Rebecca Odder - 13 september 2010 21:01

Var precis nere och kollade på "det okända". Vet inte varför jag tycker det är så intressant, men jag tror på andar o sånt, så det är väl därför.


Pratar i telefon med älskling nu, ska fortsätta med det. Godnatt bloggläsare!   

Av Rebecca Odder - 13 september 2010 17:54

Ja då har man pluggat lite också. Känns skönt att få det gjort! Ska inte göra likadant som jag gjorde i 9an, jag började plugga dagen innan, inte bra! Men jag lyckades rätt så bra ändå,   


Ska strax ner och käka lite middag. Korvstroganoff och ris, min favoritmat (nästan!). Sen blir det väl ännu mer plugg, haha!


Har nyss lagt in lite gammal musik i min iphone. Jag älskar att lyssna på musik som jag inte har lyssnat på, på jätte länge. Innan lyssnade jag alltid på svensk rapp, inte nu längre. Nu håller jag mig till de nya hit-låtarna,   ..

Vad lyssnar ni, mina läsare, helst på när ni vill ta det lugnt o bara slappa? 


Och just det, jag måste fråga er en sak. Tycker ni jag ska ha en frågestund här på bloggen? Jag har ju aldrig haft det, så det hade ju varit något. Säg vad ni tycker, för om ingen skriver "ja" så blir det inte av ..   


Tog en bild när jag var påväg till bussen. 

Jag hatar regn, deprimerande.

Btw, ser ni mitt paraply med stjärnor på?   Det fick jag av mina vänner för några julaftonar sen..

Av Rebecca Odder - 13 september 2010 16:41

Jobbig dag i skolan. Lektioner hela tiden! Det var säkert 10 minuter emellan alla lektionerna, förutom lunch såklart. Det som gjorde dagen ännu värre var att vi hade matte två gånger, haha. Hur kan man ha det? That's sjukt.   


Ska precis börja med min tyska läxa. Har jätte mycket tills på onsdag, tur att jag inte började med allting idag då. Skriver mer när jag är färdig med detta. PUSS!

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards