beccas

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Rebecca Odder - 16 september 2010 20:55

Har nyss kollat färdigt på idol. Jag vet inte, men jag tycker inte det är så roligt. Inte nu när det är auditions. Jag tycker det blir mycket roligare sen..   


Har fixat det mesta inför imorgon, det är bara lite saker som jag måste packa imorgon bitti som jag ej kan packa nu. Ska snart ringa upp min älskling, i love him!   

Av Rebecca Odder - 16 september 2010 19:13

Har inte haft tid att uppdatera min blogg förrän nu. Jag slutade inte förrän kl 16.30 och jag var då hemma 17.30   


Nu under 1 ½ timme har jag hunnit med att äta, välja kläder inför "festen" imorgon, kollat upp bussar och tider. Blev faktiskt hyfsat nöjd med mitt klädval. Jag har inga snygga kläder men hittade faktiskt något snyggt!


Resten av kvällen ska jag packa min väska till pappa. Jag ska ju först iväg på insparken imorgon och sedan hämtar pappa mig på natten. 


Det kommer bli fullt upp imorgon och jag kommer verkligen inte kunna skriva någonting. Först går vi i skolan till 14.00 och sedan ska vi in till stan för Emma ska köpa lite saker som hon hittade idag. Vi måste även hinna äta för att innan 16.00 ska vi vara i Pildammsparken för att göra lite insparks "lekar". Vet inte hur länge det håller på, men troligtvis några timmar, kanske 2-3 timmar. Sen måste vi snabbt ta en buss till Frida för att byta om och fixa oss inför the big party! Kommer bli riktigt roligt.


  

Detta kommer jag att ha på mig imorgon kväll.

Do you like it ? 

  

Dessa skorna kommer jag att ha till.

Vanliga "klackskor", jag vill inte ha för höga för då blir jag så lång!

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards