beccas

Direktlänk till inlägg 18 september 2010

Idag får vi gäster!

Av Rebecca Odder - 18 september 2010 12:20

Igår var en sjuk dag. Haha! Nej men den var väldig rolig, det var den. Men vissa var hur fulla som helst, då kommer inte dagen bli något att minnas.


Efter skolan stack jag Emma, Ebba och Josefin in till stan och käkade på Burger King. Det behövde jag!   Det var bestämt att vi skulle vara indianer så vi stack tillbaka till skolan där vi blev lite målade, haha! Man kan ju säga att man fick lite blickar, men vem bryr sig!?   


När vi väl var på "tallriken" i pildammsparken så började själva lekarna. Det varade dock inte så länge eftersom regnet började ösa ner. Men lite hann vi med! Det första var att man skulle fram och ta en "drink" , allihopa i klassen, så skulle man se vem som blev klar först. Men allting var väldigt, flummigt? Vet inte vem som vann. Jag fick något äckligt, riktigt äckligt. Det smakade spya, men .. det var de nog inte! Vissa fick cola & fanta .. fusk .. Vi skulle även köra skattjakt, men vårat papper gick sedan sönder, så vi såg inte vad som stod där, till slut. Haha! Fail..


Vi åkte hem rätt så tidigt eftersom det nästan inte var någon kvar och att det regnade. Så det bar av hem till Frida för det var bestämt att vi skulle fixa oss där eftersom hon bodde så nära festlokalen ..   


Insparksfesten började kl 21.00 och vi var där redan då, men problemet var att allt folk kom mellan 22.00-23.00 .. Det var helt ok på festen. Det var roligt! Men musiken kunde varit bättre ..


Nu ska vi strax ha gäster (1 ½ timme kvar)! Så jag måste börja fixa mig. Skriver ett inlägg senare!


  

Emma på bild.

Sminkad! Snyggt?   

  

Typ folk ..   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Odder - 3 november 2010 12:49

Jag flyttar min blogg från bloggplatsen till devote ..  Sluta inte läsa för att jag bytar blogg,        http://beccas.devote.se  <--- Det är min nya! ...

Av Rebecca Odder - 3 november 2010 08:23

Godmorgon.   Tidigt uppe idag, ingen aning varför. Men ska sätta igång med plugget nu när Max är på körskolan (y) Ska få gjort; Engelska, läsa bok. Historia Hoppas jag hinner klart med allt innan Max kommer hem igen   !   Skriver ...

Av Rebecca Odder - 2 november 2010 19:53


Har hittat ett par grymt snygga hörlurar från Urbanears. Jag behöver nya hörlurar så det känns som detta är vad jag ska spara till         Svarta! ...

Av Rebecca Odder - 2 november 2010 19:40

Idag var jag och älskling på Väla.  Vi åkte tolv och var inte hemma förrän sex.. fick ont i benen /; Fick köpt en två saker! (y) En ny kamera ! Som jag har längtat efter det. Det kostade bara 2000 kr för en kamera, minneskort & "kamerafodral".. h...

Av Rebecca Odder - 1 november 2010 14:02

   - Tycks?

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards