beccas

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Rebecca Odder - 21 september 2010 20:33

Nu sitter jag framför tv;n med ansiktsmask och kollar på Idol. Ska dock in och skölja av det nu. Man ska tydligen bara ha det 2-3 minuter (den Nivea-ansiktsmasken jag köpte häromdagen), konstigt! Väldigt kort tid eftersom alla andra gånger har jag haft säkert 10 minuter .. ?


Ska fortsätta glo på Idol sen ska jag ringa upp älskling. Klockan 9 är det var dag, haha. I love him!   

Av Rebecca Odder - 21 september 2010 17:38

Nu är jag färdig pluggad för ett tag. Blir säkert lite mer sen, men vill inte tänka på det nu ..   ! 


Kom och tänka på en sak. Jag kommer gå i skolan extremt länge? Jag måste gå gymnasiet nu i 3 år och åren därefter blir det högskola. Jag kommer inte få jobb förrän jag är gammal tant! Fast jag satsar på att få bra utbildning, tror alla gör det, men jag vill inte jobba på Mc Donalds. Med det menar jag inte att det är fel att jobba på MC Donalds? En del kanske ser det som ett nöje, men det är definitivt ingenting för mig. Jag tror bara det fanns två högskolor i Sverige för journalistik. Jag kan ha fel, men jag vet inte. Det är sådant man får kolla upp. Någon som vet sånt?


Nu ska jag spela sims3. Det var år och dagar sedan, haha!   


  

Min outfit för idag!

Helt simpla kläder. 

Körde på min "Sälen" tröja, (p.g.a det kommer jag hädanefter att kallas för Sälen, enligt Emma) svarta leggings och linne under Sälen tröjan.

Av Rebecca Odder - 21 september 2010 17:14

Just nu sitter jag och pluggar lite tyskaglosor. Det är tråkigt med läxa, det är de verkligen. Jag har ju verkligen valt en plugg skola! Jag kan inte göra något annat efter skolan än plugga. Fast det går rätt bra än så länge!   


Dagen har varit helt okej. Vi slutade tidigt, tjugo över två. Sjukt skönt! Så jag har hunnit med mycket plugg idag, det gillas! (Jag måste) Ska plugga lite till idag sedan ska jag nog spela lite sims 3, haha. Vi pratade om det i skolan idag, så jag känner lite sug efter det ..   


Jag skriver mer senare! Puss!

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards