beccas

Alla inlägg under september 2010

Av Rebecca Odder - 21 september 2010 17:14

Just nu sitter jag och pluggar lite tyskaglosor. Det är tråkigt med läxa, det är de verkligen. Jag har ju verkligen valt en plugg skola! Jag kan inte göra något annat efter skolan än plugga. Fast det går rätt bra än så länge!   


Dagen har varit helt okej. Vi slutade tidigt, tjugo över två. Sjukt skönt! Så jag har hunnit med mycket plugg idag, det gillas! (Jag måste) Ska plugga lite till idag sedan ska jag nog spela lite sims 3, haha. Vi pratade om det i skolan idag, så jag känner lite sug efter det ..   


Jag skriver mer senare! Puss!

Av Rebecca Odder - 20 september 2010 20:45

Sorry för dålig uppdatering under dagen! (har ej varit hemma)


Efter skolan gick jag in till stan och provade skorna som jag lade ut igår. De var dock i storlek 38 så de var alldeles för små, men de var extremt snygga på. Jag måste bara ha dem!   


Sen smsa jag Andrea och frågade om hon skulle på dans idag, vilket hon skulle, så jag mötte upp henne vid sin skola och sedan stack vi och åt lite mat. Det var gott med cola ska jag säga! Vi åkte till dansen en timme innan den skulle börja, men vi hade inte bytat om eller någonting sånt, så det var ju helt ok!


Det var inte riktigt som jag hade förväntat mig. Vi har inte samma danstränare längre, mycket synd. Hon är den bästa jag har haft och nu har vi inte henne längre, plus att vi är inte i samma "sal" längre. Denna är mycket, mycket mindre och man får knappt plats .. Det är hemskt ..


Imorgon blir det skola igen och då ska vi ha matte prov. Önska mig lycka till?

Av Rebecca Odder - 19 september 2010 19:42

.. Sitter jag och mumsar på mina tutti frutti splash. Vi åkte från pappa vid 6 tiden så vi var här hemma ca halv 7. När jag kom hem tog jag ett långt och varmt bad, det behövdes kan jag säga.


Har precis prövat min ansiktsmask. Man känner sig mycket fräschare & renare efteråt, så det är verkligen något man kan rekommendera. Ska platta & föna mitt hår eftersom jag aldrig orkar med sådant på morgonen och efter de (beroende på hur mkt klockan är) ska jag ringa min älskling! I miss him a lot!   


  

Så liten min älskling var.   

Av Rebecca Odder - 19 september 2010 17:36

Nu bär det av hem till Mamma.

Helgen har varit rolig,

kommer sakna pappi.


Hejdå   !

Av Rebecca Odder - 19 september 2010 16:35

Har nyss kommit hem från Center syd. Hittade en del snygga saker, bla snygga skor från Converse. Jag hade tänkt att köpa ett par låga först, men det går inte så bra nu framåt vintern. Så jag hittade ett par andra, som faktiskt var fodrade inuti.


  

Eftersom jag kommer få ny väska när jag fyller år, svart och converse så hade skorna passat mycket bra. Men, dom kostar trots allt 999 :- på internet.

Får se om det finns billigare pris. Vad tycker ni?  

 

Det enda som jag köpte på Center Syd var godis & ansiktsmask. Känns som det behövs nu!

  

Inget klår Tutti Frutti youghurt splash!   

Av Rebecca Odder - 19 september 2010 12:50

Hej alla vakna!


Fyfan vad jag har sovit länge idag! Jag vaknade inte förrän elva. Jag gick och la mig elva också, tror jag. Jag har säkert sovit i tolv timmar, crazy.


Har nyss gjort mig färdig, vet inte varför, men det känns skönt att ha det gjort. Vi ska kanske iväg till Center Syd, så det är bäst att vara förberedd.   


För övrigt så händer det inget speciellt idag. Vi ska hem till mamma ikväll, så vi kommer nog vara hemma vid sex tiden. Får se vad dagen har att erbjuda.

Vad ska ni göra idag?

  

Fick dessa armband (de längst nere) av Pappa och Pernilla.

De köpte dem när de var i Turkey.   

Av Rebecca Odder - 18 september 2010 20:25

Nu har alla åkt hem. Dagen har gått så himla fort, vill inte att helgen ska vara över så fort. Men men, vad ska man göra?   


Det har varit en trevlig dag och vi har ätit mycket god mat. Sitter och käkar lite godis och kollar lite på ett päron till farsa. Är så trött, kommer nog lägga mig väldigt tidigt ikväll om jag känner mig rätt.   


Vad gör mina bloggläsare i kväll?

Av Rebecca Odder - 18 september 2010 16:51

Äntligen har jag fått i mig lite mat! Det var riktigt gott, tacopaj. Pappa och Pernilla gör alltid den lika god, om inte godare för var gång.   


Gästerna som kom var; Farmor, Farbror & hans fru, Faster & hennes man   ! Fick 700 kr tillsammans av dem. Alltid bra med pengar! Nu har jag 1200 kr. Om jag sparar ihop tillräckligt kommer jag antagligen köpa en ny kamera, i gotta have it.


Min faster har med sig deras hund, en golden retriver. Så himla fin hund! Jag vill också ha en sådan, men dom dreglar så mycket. Men egentligen, jag hade aldrig haft tid att gå ut med hunden, faktiskt ..


  

Stor är han, men sååååå fin!

  

Fick också ett par sjukt sköna strumpor av farmor, i i i like it.

  

Här i ligger 700 kr, haha.   


& Snart blir det efterrätt, chokladpudding!   

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards