beccas

Alla inlägg under september 2010

Av Rebecca Odder - 2 september 2010 19:59

Hej mina bloggläsare! NU har jag lite tid för er. Jag har haft fullt upp med pluggeriet hela dagen. Får läxor i stort sett på alla lektioner så jag kan inte göra något när jag kommer hem mer än att plugga.


Imorgon är det fredag! Kan det bli bättre? Veckorna går faktiskt sjukt snabbt! Redan gått 2 veckor i skolan. Kan inte fatta det! Imorgon kommer Max hit till mig och är här i helgen. Blir väl antagligen att vi går och ser toy story 3. Ska bli riktigt skoj i så fall. Jag vet, barnfilm, men jag gillar.

NÅGON SOM HAR SETT ELLER SKA SE DEN?! :D


  

Av Rebecca Odder - 1 september 2010 19:11

Sååja. Nu har jag nyss lagt över lite nya och bättre låtar på min iPhone. Det behövdes. Så nu har jag något att lyssna på när jag åker till skolan!   


Idag slutade vi tidigt igen. Skönt till tusen! Men imorgon och på fredag slutar vi sent, kl 4. Idag har jag bara ägnat min tid åt att göra en hel del läxor. Usch, det är inte roligt alls. Vill ha lovet tillbaka igen!


Nej nu ska jag faktiskt ner och duscha. Duschar varje dag, det är egentligen inte bra för kroppen har jag hört. Man blir torr o dann .. Men vad ska man göra? Man vill inte lukta skunk.


  

En liten bild jag tog på mig själv i skolan (toaletten is tha shit!)


BILDER FRÅN IGÅR (3STK)

  

Bella skulle upp och klättra. Haha, vad töntigt!

  

Haha, det blåste, mycket. Det var jobbigt för ögonen.

    

Till sist en bild på Bella.

Jag tror jag berättade det igår att jag passade min lillebror. Det var just därför vi var på en lekplats, så jag ägnar inte annars min tid åt att vara på lekplatser.   





Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards