beccas

Alla inlägg under oktober 2010

Av Rebecca Odder - 24 oktober 2010 20:41

Har fått reda på att Saw kommer ut på bio den 29e oktober. 

Fast nu i 3D! Fan vad coolt! 

Jag älskar skräckfilmer, men jag ångrar mig alltid efteråt att jag såg den.

Men, man är lite sugen på att se den, men kommer ångra mig, that's it.


Trailern;


-

Av Rebecca Odder - 24 oktober 2010 16:08

Nu har jag pluggat lite mera,

så nu ska jag ner till byn & handla tuggummi (y)


Har inget att göra, så .. 

Ska sitta här vid datorn när jag kommer hem igen.   


  

Av Rebecca Odder - 24 oktober 2010 14:23

Igår var jag hos Emma med Frida, Ebba och Josefin.

Sjukt roligt var det! Kom dock inte hem förrän 2, så det var lite sent.   


Har pluggat hela förmiddagen, så tog en liten "paus" nu.

Ska plugga mer senare, men just nu orkar jag inte mera.


Igår var vi även i stan och skulle handla lite.

Fick en kofta, det behövdes verkligen. Snygg var den också!   


Koftan som jag fick igår.

(Den e svart)

I like it, a lot.

Av Rebecca Odder - 22 oktober 2010 20:45

Har precis varit nere och sett lite av idol.

När man har sett Jay är alla andra kassa .. Så jag orkade inte kolla längre   


Imorgon ska jag träffa Josefin, Ebba, Frida och Emma. Ska äta pizza, YEI! Jag och mat .. Sickt. Vet inte vad vi mer hittar på, får helt enkelt se.


Idag var jag och handlade en liten present till min älskling som han ska få när han fyller år. Ska inte säga vad det är..   Handlade även ett nagellack, svart.   


Hittade två bilder sen jag hade lugg.

Vilket jäkla klydd, snyggt var det inte ens.

Fast, jag saknar att mitt hår var så blont.

Och nu ska jag färga håret mörkare.. 

Av Rebecca Odder - 21 oktober 2010 20:43

Då är det fredag imorgon igen .. GUTT!


Imorgon ska jag gå i skolan till två, sen ska jag kolla lite i stan efter lite smått o gott. Ska se om jag hittar något till älskling som fyller år 10 november !   


Resten av kvällen vet jag inte vad jag ska göra.

Får väl helt enkelt se .. Vad ska ni göra imorgon, fredagskväll?   

Av Rebecca Odder - 21 oktober 2010 18:41

Vinter år 2008? Vilka kläder .. Vet inte om det var 2009, förmodligen.

Det snöade igår? Och idag på vissa ställen ..?

Sinnessjukt. Det är inte vinter, det är höst! Och då ska det vara höst.

Är slutet nära ..? Nej, så får man inte tänka. Det är alltid trevligt med snö!   


Idag var det lång dag i skolan, dock gick dagen riktigt fort.

Skulle precis göra lite matte, men jag tror jag gör det imorgon.

Jag är alldeles för trött nu, då går det ikke bra.

Det är ju faktiskt lite mysigt med jul, annars är vintern  bara dödstråkig.

<3

Av Rebecca Odder - 20 oktober 2010 20:49

Hej tråkiga dag.


Idag var det som sagt skolfoto.

1. Jag glömde lappen, så jag fick fixa det på internet ist -.-

2. Hon hittade inte mig på listan, så allt tog lång tid. + misslyckat.

3. Jag fick stå upp, i kanten, som alltid. HAHA!


Men men, klaga ska man alltid göra (y)

Har fått plugga en del idag, behövdes kände jag. 

Imorgon slutar vi sent, men börjar sent, that's nice.


Gott?! Är typ.. sugen?

Av Rebecca Odder - 19 oktober 2010 20:52

Hörde precis en låt som Max tipsade mig om, Gubben i lådan. Jag vet inte, men det är nog inte min stil riktigt. Eller, som jag sagt, efter några gånger jag hört låten, är den plötsligt skit bra. Någon som hört den?


Bara för jag hört en sådan hemsk låt måste jag gå lyssna på lite normal musik.

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards