beccas

Alla inlägg under oktober 2010

Av Rebecca Odder - 19 oktober 2010 20:03

Hej gamla bild?

Igår hann jag inte uppdatera på grund av för mycket att göra. HAHA, shit.

Dans + skola, ingen tid över till annat. 


Idag var det skola, as usual -.-

Btw, har glömt berätta om mitt tyska prov som jag fick VG på.

Fick 86 av 116, lite duktigt? Jag har lärt mig, jag ska inte öva till prov mer, då går det som bäst för mig .. haha .. kiddin ..


Imorgon är det fotografering.. (n)

1. Jag vet inte vad jag ska ha på mig.

& Jag orkar inte leta efter något.. 

2. Mitt hår är typ, dött & fult?

För frisören hade ingen tid till mig innan fotograferingen ..

3. Vet inte hur jag ska le.

Om jag ler blir det bara fejk smile ..

4. Allt kommer gå kasst.

Av Rebecca Odder - 17 oktober 2010 21:56

Måste bara skriva att detta är Emmas OCH Josses favoriter (y)

Gilla bilden!

Bra låt nedan (y) + bra bilder till .. 


Av Rebecca Odder - 17 oktober 2010 21:31

Haha en riktigt sjuk sak som hände idag på bussen. Eller, kanske lite att ta i, men det var lite läskigt. Vi skulle svänga av första avfarten till Svedala, men i stället kör busschauffören framåt? Jag bara satt och tänkte att vi hade åkt en bit längre än vad vi brukar göra. Men jag såg inte ut eftersom det var mörkt. Haha, så vi fick svänga av på avfarten efter (y) det gick ju också bra! Saken är den att jag alltid brukar sitta och tänka på att chauffören blir galen och bara kör iväg med passagerarna, crazy thoughts. 


Har nyss kommit hem så ska väl snart lägga mig (haha!). Nej men, jag kan behöva det, trots att jag egentligen inte vill. 


Vad ska resten av folket göra ikväll?    


Jag och älskling på bild.

Du är min andra halva.

och jag hade aldrig kunnat leva utan dig.

You make my day! 

Av Rebecca Odder - 17 oktober 2010 10:18

Hej mina bloggläsare!


Förlåt för jag har varit kass på att uppdatera i helgen. Kan sammanfatta kort vad jag har hittat på!   


Fredag: Slutade tidigt, vilket var underbart. Tog tåget till Max 16.10 så jag var hemma hos honom 17.30 ungefär. Klockan 19.00 blev det tennis (y) Great! Det var skönt att spela lite, dock var jag inte super bra. Det var ett tag sedan jag spelade så det var inte konstigt att jag var lite .. kass? När vi kom hem blev det mat, kyckling i bröd, gott! Resten av kvällen blev det tv. 



Lördag: Vaknade sent, tyckte jag. Klockan var bara 09.30, haha! Först skulle vi iväg och kolla på en motorcykel som Max väldigt gärna vill ha. Den var sjukt snygg! Så .. Han får väl se om han kommer få den?   Efteråt åkte vi till Landskrona och spelade minigolf. Det var extremt svåra banor, så det är väl inte så konstigt att jag fick 7 på nästan alla banorna ..?    Men men, efteråt stack vi och handla lite mat och godis inför kvällen. Satt och kollade en jäkla massa fotboll resten av kvällen, och dansfeber!


Av Rebecca Odder - 15 oktober 2010 15:28

Ska strax gå till tåget, det går 10 över, så jag är lite tidig.

Jag stressar alltid, och nu har jag jätte mycket tid över ..?


Menmen, idag ska vi spela tennis tillsammans kl 7.

Jag ska äga ut älskling, haha   


  

  

Av Rebecca Odder - 14 oktober 2010 18:51

Alltså, det har varit en jäkligt chill dag idag. Vi hade ingen historia (sista lektion) för vi såg en film på engelskan som varade en timme och lite till. Så historian skippades! (y) 


Kom hem kl halv 5,, i think. Sen dess har jag bara suttit vid datorn & kollat runt lite, haha. Trevligt ..   


Förresten, Taekwandon .. Den var rolig! Jag gillar att sparkas & slåss .. 


Jennifer tog bilden på mig för ett tag sedan. Gillar den .. faktiskt.

  

& imorgon åker jag till älskling. Ska bli super skoj, vi ska spela tennis imorgon också. Yei! 

Av Rebecca Odder - 13 oktober 2010 19:32

Ich muss auf Deutsch schreiben. Das hat Emma gesagt!   So jetzt will ich es machen.


Morgen haben wir Taekwondo in Schule. Ich weiss nicht was es ist, aber ich glaube es ist spass. So Emma und Ich will morgen Josefin treffen, und dann gehen oder fahren wir zusammen da. Morgen gehen wir lange, so ich bin zu Hause später. Aber es ist sehr schön, weil wir keine Hausaufgaben haben.   

Av Rebecca Odder - 13 oktober 2010 18:31

Nu sitter jag och lyssnar på lite bra musik på spotify. Läsa har jag inte börjat med än, ska nog inte börja med det heller ... haha!  



  '

*Ich bin nich' ich wenn du nich' bei mir bist, bin ich allein*

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards