beccas

Alla inlägg under oktober 2010

Av Rebecca Odder - 13 oktober 2010 17:28

Idag har vi inga läxor, inga alls. Ska bara njuta av dagen ..   

Ska kanske läsa någon bok eftersom jag inte har något att göra. Kanske blir den som jag har börjat lite smått på redan. Det är Jessica Andersson's självbiografi. Den verkar bra, det som jag har läst i alla fall. 


Vad ska ni göra idag? 


  

Två bilder jag nyss tog.

Av Rebecca Odder - 12 oktober 2010 20:16

Fick reda på att Sverige spelar ikväll. 

Ska lätt ligga i sängen och kolla på det.

Ska först få in lite bra musik i min mobil, dock går det inte så bra .. haha!


Jaja. Idag har jag fått pluggat lite tyska, gut! Och lite matte .. Har matte prov imorgon. Känns inte alls roligt ..  !

Av Rebecca Odder - 12 oktober 2010 18:01

Nu har jag rensat igenom lite bilder på datorn.

Känns som det verkligen behövdes.

Jag hade en del, onödiga. Fast, de flesta bilderna vill man ha kvar, för de väcker minnen.   


Haha ego? Jag tog jätte mycket bilder på mig själv då, det gör jag nästan aldrig nästan. Undra varför? Mina ögonbryn såg lite annorlunda ut .. (nere)

1.a bilden är på Lucas, så jäkla bra bild. 

2.a bilden är på vår förra hamster, Fiffi. Nawe!

3.e bilden är på mig. Jag saknar mitt hår .. Det långa, ofc.

Av Rebecca Odder - 12 oktober 2010 16:55

10 saker ni kanske inte visste?


  • Jag har inte en sjukdom som mina 3 syskon har.
  • Bara för jag inte har denne sjukdomen inbillar jag mig att jag har någon annan, till exempel cancer.
  • Jag älskar att fotografera, men jag har ingen bra kamera.
  • Musik är mitt liv. Jag kan säga ena dagen att jag hatar en låt, och den andra dagen sitta och lyssna på låten.
  • Jag träffar bara min pappa en gång i månaden, ibland ännu mer sällan.
  • Jag hatar mina tänder, min längd och min näsa.
  • Jag ska färga mitt hår mörkare den 19:e oktober.
  • Jag har blivit smittad av min kompis att jag måste tvätta mina händer hela tiden. Hoppas du känner dig träffad Andrea!   
  • Jag älskar småbarn. Men jag tycker det är jobbigt att leka med barn som är 2+.
  • Jag vill bli vuxen & flytta hemifrån.
Av Rebecca Odder - 12 oktober 2010 15:26

Igår var det dans, hann inte uppdatera efteråt, sorry.

Det var jäkligt kul. Vi dansar till låten "Dj got us falling in love"

Det är mycket snabbare nu, alltså tempot,  än förra terminen. 

Tror detta är på grund av den nya läraren!   


Jag fick i alla fall reda på att det är någon uppvisning på nöjesteatern. Det är inte förrän framåt julen, men det är alltid något att se framemot. Jag tror jag ska vara med, får se. Det beror på hur mycket man kommer vara med .. 


  

Tog en random bild från 2009. 

Är vi inte lite smått lika?! 


Av Rebecca Odder - 11 oktober 2010 16:16


Okej, snart ska jag iväg på dans. Det ska bli lika kul som vanligt. Det har blivit allt roligare för varje gång nu, och det gillar jag . .


Tog bussen hem så jag var hemma för tio minuter sedan (alltså kl 4) och jag ska iväg igen, ta bussen kl 5. Känns som jag är lite stressad, faktiskt.


Men men, måste ner och käka lite nu. Sen tar jag bussen & ska lyssna på lite .. Tokio hotel?!   Ovan har ni en låt med dem, de sjunger dock inte tyska där, men den e bra i alla fall . Enjoy!

Av Rebecca Odder - 10 oktober 2010 20:22

Nu har jag precis varit nere och tagit en dusch, nice.

Ska snart kolla på Parlamentet, hoppas några bra är med nu. 

Vad ska ni göra ikväll?   


 

Haha, jag och min kusin för ett tag sedan!

Av Rebecca Odder - 10 oktober 2010 19:07

Har nyss varit nere & käkat lite "kvällsmat". Mat är alltid bra! (y)

Satt och kollade ut genom fönstret och såg att himlen var rosa. Det är fint, men fattar inte varför det blir så? Varför inte grönt liksom? Eller typ.. orange? Hade varit coolt. 


Imorgon 08.10 kommer vi ha referatskrivning. Jag vet inte hur det kommer gå, men jag har förberett mig lite.. köpt yoggi och ballerina. HAHA! Och jag har läst på google vad man ska tänka på, det är väl allt jag kan göra?!   


Saknar mina kexchoklad.

Någon i min familj, någon av mina syskon måste ha ätit några ..   

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards