beccas

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Rebecca Odder - 9 juli 2010 13:42

Yesyesyes! Äntligen! Det är denna dagen jag har väntat på! Nu är äntligen jobbet slut och jag får snart mina älskade pengar, eller.. den 27e! Men jag reser ju ändå bort på onsdag, så tiden kommer gå fortfort!   


Fick en liten "present" på jobbet eftersom jag och tre andra tjejer hade jobbat där nu tre veckor i sommar. Vi fick varsitt presentkort Kaffe & Sånt som ligger nere i Svedala.  Oh så gott! Jag tänkte inte alls på att ta med något till dom som jobbar där eller till barnen! Menmen, fick bli som det blev! Nu har jag i alla fall jobbat klart och jag ska aldrig dit igen! LYCKLIG!


Ikväll kommer min darling!   Runt kl 6-8 .. Så vad ska jag göra nu under tiden? Jag tror jag hoppar in i duschen sen, känner mig helt äcklig, smutsig och svettig.. Blöööö!


  

Tog några bilder precis.

Så fint det är med gult på sommaren..

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards