beccas

Alla inlägg under oktober 2010

Av Rebecca Odder - 31 oktober 2010 11:02

Har inte haft tid att uppdatera i helgen. Max är hos mig denna helg, tills på måndag. Sedan åker vi hem till honom och är där några dagar ..   


Idag ska Jennifer ha sitt "kalas", eftersom hon fyller år på onsdag. Så då kommer en liten bebis hit .. Naaaw ..   Kommer bli en trevlig dag..


Gissa vad som hände med mitt hår igår..?   

Av Rebecca Odder - 29 oktober 2010 17:18

Ooo, fredag!   


Alltså, jag älskar fredagar!

Fast denna fredagen var det prov (n) .. i datakunskap!

Det var prov som man skulle göra på datorn & det var sjukt stressigt. Vi hade trots allt 1 h och lite mer på oss, men stressade hela tiden ..   


Snart kommer min älskling, så jag har fixat till mig lite. Sen ska vi laga tacos, ska bli gott. Förhoppningsvis ..   


Finn ett fel? ;D

Av Rebecca Odder - 28 oktober 2010 21:07

Har fått gjort lite matte, dock inte mycket, men lite är väl bra (y)

När jag inte orkade plugga mer började jag fotografera lite istället (y)

Känns som ett bra tag sedan jag gjorde det sist ..?

  

Med mina brills (a)

Gillar inte att ha dem på mig p.g.a det är så klumpigt .. -.-



Mamma ville att jag skulle komma ner och kolla på "hennes pumpa". 

HAHA .. Alltså, den ser ju ut som alla andra, men den e ju snygg ..   

När är Halloween? Speciellt datum ..? Förvirrad .

Nice, huh? 

(8)

Av Rebecca Odder - 28 oktober 2010 19:05

 


Av Rebecca Odder - 28 oktober 2010 18:57

Torsdag då .. innebär att det är fredag imorgon, och lov nästa vecka !  

Känner att lov verkligen behövs efter dessa veckor -.-


Imorgon kommer my darling hit. Så ska vi göra tacos .. tänker på mat åter igen.

På lördag ska jag även fixa mitt hår, alltså, jag vet inte hur, PANIK!

Lovet kommer bli skit skoj, ich glaube.  


  

Av Rebecca Odder - 27 oktober 2010 19:01

Hellu bloggläsare!


Sitter hemma hos Emma nu, framför hennes dator.

Hon spelar taptap, jätte social!   


Idag skulle jag egentligen följa med till Ystad, till Lars ("extra pappa") föräldrar eftersom de firar 50 år som gifta. Men på grund av att jag slutade så sent som jag gjorde kunde jag inte följa med.   Så istället följde jag med Emmch hem. (y)

 

  

Av Rebecca Odder - 26 oktober 2010 20:48

Fet bra låt.


Av Rebecca Odder - 26 oktober 2010 17:40

Har nyss uppdaterat en massa saker på datorn (y)

Duktigt gjort av mig .. 

Det enda som jag stör mig riktigt mycket på är att jag uppdatera min msn!? Och nu ser den riktigt konstig ut ..? Ahja..


Skolan idag var väl helt ok. Slutade 14.20 så det var toppen !

Ska öva lite tyska nu .. Skriver sen!

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards