beccas

Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Rebecca Odder - 24 juli 2010 19:22

Skönt det är när man är här hemma hos pappa. Det är liksom väldigt mycket att ta det lugnt o såhär. Det är verkligen min stil, men ibland kan jag också vara så att jag måste göra något hela tiden. Har suttit och ritat, haha, sen jag skrev sist. Faktiskt helt underbart skönt o sitta i uterummet och bara ta det lugnt, snacka och så.

Så snart ska vi käka, något gott antar jag. Det är alltid god mat när vi är här hemma!   Men saknar min älskling, fast det gör jag alltid. Förutom när jag är med honom, såklart.. Blev ändrade planer, jag åker till Max på måndag istället. Får ha lite tid med pappa oxå =))


En sak jag har märkt, när jag inte har någonting att göra så sitter jag alltid vid datorn. Då blir det ju oftast att jag skriver här. Så jag måste ha fullt upp hela tiden eftersom jag skriver så sällan.. Eller??


  

Bjuder på en smått ful bild på mig som min syster tog.

Guuud som man ser ut! - Kolla min rygg bara :(

Men men, man får bjuda på sig själv!!

Av Rebecca Odder - 24 juli 2010 16:33

Nu har vi nästan precis kommit hem efter en lång bilrunda känns det som *haha*! Vi åkte först till Väla, Toys'r'us (?) för att min lillasyster hade fått presentkort där sen hon fyllde år, så hon ville in och kolla vad som fanns där. Men hon är så extremt obeslutsam, så det blev såklart inget köp för henne. Hon säger att hon blir stressad och hon köper bara sånt hon verkligen vill ha.. Jag bara köper lite vad som helst när jag får presenkort, vem orkar vänta ...?!?   


Sen efter typ en halvtimme satt vi i bilen ännu en gång påväg till Helsingborg, Pernillas lägenhet där. Hon skulle hämta några grejor där uppe i sin lägenhet. Hon har knappt någonting där eftersom hon alltid är hemma hos pappa nuförtiden. Men jag stack i alla fall med upp och kollade på lägenheten eftersom jag inte varit där uppe fastän hon bott där ett tag nu. Det var faktiskt väldigt fint , fräscht också för den delen. Man vet ju vissa lägenheter som ser rätt så .. ja... skabbiga ut? Och nej, de är inte alls mysiga på något sätt o vis. Men denna lägenheten hade jag själv verkligen kunnat tänka mig att bo i. Hon bor på 5 e våningen så det är tur det finns hiss, (för lata människor)


Sen var det att hoppa in i bilen ÄNNU en gång.. Fast nu skulle vi till marknad i Röstånga. Dit vi skulle från början, bara att det blev lite många ärende påvägen dit.. he. Det e ju alltid samma gamla vanliga skit (om man får säga så) på marknader. Det är ju inte precis nya saker varje gång man kommer dit, men ändå tycker man det är lika skoj var gång. Var bara där en kort stund. Jag fick handlat gräddbullar!! Jippi, så jäkla gott! Och lite karameller.. yummie!

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards