beccas

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Rebecca Odder - 6 augusti 2010 11:45

Då var det fredag igen! En sak som är lite konstigt är att även om det är lov och man är ledig var dag så är allting fredag-söndagen lite bättre än de andra dagarna?  Måste vara på grund av att man äter (oftast) god mat och äter godis. Uh, jag är ett godismonster, kan inte hjälpas!   Men seriöst, håller ni inte med mig? Man får mer en mysig känsla när det är fredag och lördag..   


I alla fall .. Denna dagen har väl varit som de alla andra dagarna. Man går upp sent, kanske elva eller till och med tolv? Sen slappar man hela dagen, kanske gör något litet under dagen. Och resten av kvällen kollar man tv för att fördröja tiden och sen lägger man sig sent. Så är det för mig i alla fall.    Och det "lilla" vi gjorde idag var att vi stack o handla mat på Ica Maxi!  Det behövs ju alltid! Jag vet inte varför, men jag tycker om o följa med o handla mat, man får alltid något litet då.. Haha! Låter som jag är fattig. Så är det inte!                                        


När vi kom hem från "shoppingrundan" så fick jag och Max stå för maten. Det blev tacos, yummie! Det blev faktiskt väldigt gott. Jag brukar inte laga maten där hemma annars, det är faktiskt roligt med matlagning. Kanske borde satsa på att bli kock?   Noot.. !


    Såhär fin blev vår ju dock inte.. men nära!

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards