beccas

Direktlänk till inlägg 16 september 2010

Mycket att göra inför imorgon.

Av Rebecca Odder - 16 september 2010 19:13

Har inte haft tid att uppdatera min blogg förrän nu. Jag slutade inte förrän kl 16.30 och jag var då hemma 17.30   


Nu under 1 ½ timme har jag hunnit med att äta, välja kläder inför "festen" imorgon, kollat upp bussar och tider. Blev faktiskt hyfsat nöjd med mitt klädval. Jag har inga snygga kläder men hittade faktiskt något snyggt!


Resten av kvällen ska jag packa min väska till pappa. Jag ska ju först iväg på insparken imorgon och sedan hämtar pappa mig på natten. 


Det kommer bli fullt upp imorgon och jag kommer verkligen inte kunna skriva någonting. Först går vi i skolan till 14.00 och sedan ska vi in till stan för Emma ska köpa lite saker som hon hittade idag. Vi måste även hinna äta för att innan 16.00 ska vi vara i Pildammsparken för att göra lite insparks "lekar". Vet inte hur länge det håller på, men troligtvis några timmar, kanske 2-3 timmar. Sen måste vi snabbt ta en buss till Frida för att byta om och fixa oss inför the big party! Kommer bli riktigt roligt.


  

Detta kommer jag att ha på mig imorgon kväll.

Do you like it ? 

  

Dessa skorna kommer jag att ha till.

Vanliga "klackskor", jag vill inte ha för höga för då blir jag så lång!

 
 
Ingen bild

Annica

16 september 2010 22:40

Hallå Rebecca!

Har det så himla kul på insparken men kom ihåg att ta det lugnt. Såna insparker kan bli rätt vilda och jag vill inte att något ska hända dig...Kram från din moster

 
Charline

Charline

17 september 2010 08:32

Faaan vad fin tröja/klnning, ser inte riktigt vad det är, hahah XD Vi får höras oftare puss och kram!

http://http:Chaarliine.blogplatsen.se

 
- rosanna

- rosanna

17 september 2010 12:57

Jag tror att du ska ha vanliga skor för att man får typ göra skit konstiga saker :O

http://RosannaMalmberg.blogg.se

Rebecca Odder

18 september 2010 12:16

Jo alltså, den här insparken när man får göra en massa skit hade jag vanliga skor på mig.

Men vi hade en "fest" efteråt. Då hade jag dessa =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Odder - 3 november 2010 12:49

Jag flyttar min blogg från bloggplatsen till devote ..  Sluta inte läsa för att jag bytar blogg,        http://beccas.devote.se  <--- Det är min nya! ...

Av Rebecca Odder - 3 november 2010 08:23

Godmorgon.   Tidigt uppe idag, ingen aning varför. Men ska sätta igång med plugget nu när Max är på körskolan (y) Ska få gjort; Engelska, läsa bok. Historia Hoppas jag hinner klart med allt innan Max kommer hem igen   !   Skriver ...

Av Rebecca Odder - 2 november 2010 19:53


Har hittat ett par grymt snygga hörlurar från Urbanears. Jag behöver nya hörlurar så det känns som detta är vad jag ska spara till         Svarta! ...

Av Rebecca Odder - 2 november 2010 19:40

Idag var jag och älskling på Väla.  Vi åkte tolv och var inte hemma förrän sex.. fick ont i benen /; Fick köpt en två saker! (y) En ny kamera ! Som jag har längtat efter det. Det kostade bara 2000 kr för en kamera, minneskort & "kamerafodral".. h...

Av Rebecca Odder - 1 november 2010 14:02

   - Tycks?

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards