beccas

Direktlänk till inlägg 24 september 2010

Idag kommer min älskade.

Av Rebecca Odder - 24 september 2010 17:56

Idag är det fredag, som man har längtat! Idag får jag äntligen träffa min underbaring efter varit borta från honom två veckor!   Sååååååå roligt..!


Idag slutade vi tidigt & det är riktigt skönt på en fredag. När jag kom hem började jag städa mitt rum och fixa mig. Blev inte färdig förrän nu (jag började klockan 14.00) Det kallar man storstädning, haha!    Nej, jag var faktiskt också nere i byn och handlade lite smått och gott inför ikväll.


Ska snart ner och äta mat, känner den goda matdoften ..


   

Webcam bild. Så man kan verkligen klaga på kvaliten   

Ser ni så många armband jag har samlat på mig? 

Jag älskar det!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Odder - 3 november 2010 12:49

Jag flyttar min blogg från bloggplatsen till devote ..  Sluta inte läsa för att jag bytar blogg,        http://beccas.devote.se  <--- Det är min nya! ...

Av Rebecca Odder - 3 november 2010 08:23

Godmorgon.   Tidigt uppe idag, ingen aning varför. Men ska sätta igång med plugget nu när Max är på körskolan (y) Ska få gjort; Engelska, läsa bok. Historia Hoppas jag hinner klart med allt innan Max kommer hem igen   !   Skriver ...

Av Rebecca Odder - 2 november 2010 19:53


Har hittat ett par grymt snygga hörlurar från Urbanears. Jag behöver nya hörlurar så det känns som detta är vad jag ska spara till         Svarta! ...

Av Rebecca Odder - 2 november 2010 19:40

Idag var jag och älskling på Väla.  Vi åkte tolv och var inte hemma förrän sex.. fick ont i benen /; Fick köpt en två saker! (y) En ny kamera ! Som jag har längtat efter det. Det kostade bara 2000 kr för en kamera, minneskort & "kamerafodral".. h...

Av Rebecca Odder - 1 november 2010 14:02

   - Tycks?

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards