beccas

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Rebecca Odder - 5 oktober 2010 21:06

Alltså. Nuförtiden när jag har börjat prata med Max i telefon, hinner jag aldrig se på mina tv program! Det är störigt!

Men iförsig.. Jag väljer Max före tv, ofcourse!


Hade velat se ett avsnitt av desperate housewives som börjar nu kl 9. Men har inte sett det på ett år, så jag är helt .. lost ?   

Av Rebecca Odder - 5 oktober 2010 19:16

En kamera som jag har blivit helt förälskad i.

Den är så jäkla snygg. Finns i tre olika färger; silver, "guld", svart.

Hittade den på ONOFF för 2499 :-, om jag minns rätt.

Får spara ihop lite pengar så jag kan köpa den.

Det var dessa jag kollade på från första början.

Men jag visste inte att svart var så snygg i verkligheten.

Den är liten, men den verkar ändå ha allt det där en kamera ska ha.

Fast jag ville ha en liten kamera, så jag måste ha den!   

Vad tycker ni; svart guld eller silver

Av Rebecca Odder - 5 oktober 2010 18:38

Jag har nyss varit inne i stan och kollat på en kamera.

Jag kommer vänta med kamerainköpet tills jag har lite mer pengar.

Jag känner att det är bättre om jag köper en som jag verkligen vill ha, och inte bara tar en för skojs skull. Lägger in en bild sen hur denne ser ut!   


  

  

  

  

Igår hade jag och älskling våran 13 månaders dag.    (alltså 1, 1 månad)

Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går.   

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards