beccas

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Rebecca Odder - 13 oktober 2010 19:32

Ich muss auf Deutsch schreiben. Das hat Emma gesagt!   So jetzt will ich es machen.


Morgen haben wir Taekwondo in Schule. Ich weiss nicht was es ist, aber ich glaube es ist spass. So Emma und Ich will morgen Josefin treffen, und dann gehen oder fahren wir zusammen da. Morgen gehen wir lange, so ich bin zu Hause später. Aber es ist sehr schön, weil wir keine Hausaufgaben haben.   

Av Rebecca Odder - 13 oktober 2010 18:31

Nu sitter jag och lyssnar på lite bra musik på spotify. Läsa har jag inte börjat med än, ska nog inte börja med det heller ... haha!  



  '

*Ich bin nich' ich wenn du nich' bei mir bist, bin ich allein*

Av Rebecca Odder - 13 oktober 2010 17:28

Idag har vi inga läxor, inga alls. Ska bara njuta av dagen ..   

Ska kanske läsa någon bok eftersom jag inte har något att göra. Kanske blir den som jag har börjat lite smått på redan. Det är Jessica Andersson's självbiografi. Den verkar bra, det som jag har läst i alla fall. 


Vad ska ni göra idag? 


  

Två bilder jag nyss tog.

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards