beccas

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Rebecca Odder - 5 april 2010 17:39

Nu har jag äntligen fixat iPoden. Har lagt in nya, och gamla, bra låtar. Älskar verkligen den låten Fashion med Lady Gaga. Ingen aninga alls om den är ny eller gammal? Har inte hört den förr i alla fall. Men sjukt bra är den. Hon gör oftast bra låtar, me like it. Fast lite annorlunda är hon.

Lyssna på den!

   

 

http://www.youtube.com/watch?v=Q0CtyIdjSBI 

Av Rebecca Odder - 5 april 2010 15:35

Godeftermiddag kan man väl säga. Eftersom jag inte har lagt in några bilder sen farmor och allt det som har hänt förgående vecka lägger nu in några bilder, dock inte alla för det har jag inte ork till. Dagen har inte varit så kul för mig. Mamma ringde mig i morse och sa att min hamster Fiffi har dött. Jag klarar inte av att folk ska dö, varför måste det vara så ?! Sen när jag hade fixat mig och gjort ditten o datten körde pappa hem mig och systrarna till mamma. Riktigt tråkig och dryg dag har det varit. Orkar inte med något, ska bara sitta här och häcka hela dagen. Fast ska på dans ikväll, så då får jag vara lite happy .. Just nu försöker jag få in filmer och musik i min iPod, inte så lyckat. Måste ha något att göra när vi åker till Sälen, OH VAD JAG LÄNGTAR!




 

Isabella hos farmor!


I Helsingborg.. Underbart väder! 



 

Jennifer hos farmor. Älskar denna bilden, ser så somrig ut!


Så söt syster man har. Puss på dig!

  

Isabella och en anka? Söt bild iallafal..

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards