beccas

Alla inlägg den 29 april 2010

Av Rebecca Odder - 29 april 2010 19:58

Bara för jag har lite smått tråkigt lägger jag in några bilder på mig och honey som vi tagit med hans webbcam för ett tag sedan. Ja, vissa är lite.. halvkonstiga? Men det får ni faktiskt stå ut med. PUSS!


            

VI ÄR INTE NORMALA! :D


Av Rebecca Odder - 29 april 2010 19:47

Denna dagen kan inte bli mer än bäst! Jag vet inte varför, men jag mår bara hur bra som helst idag. Antagligen är det väl för jag ska vara hos älskling ett tag nu, en extra dag i alla fall. Idag har vi inte gjort något speciellt. Var nyss ute och cyklade en runda med Max mamma och hans broder. Så nu kollar Max på fotboll HIF-AIK. Och såklart hejar de på HIF och även jag! Och de har faktiskt gjort ett mål.. SOM TUR ÄR!


  

Bilden är lite gammal och jag är sååå osminkad som ni ser. Men jag tog den med Max's, eller hans mammas systemkamera. Bra va?

Av Rebecca Odder - 29 april 2010 14:12

Har precis kommit hem från skolan, slutade skit tidigt i och med att vi hade bokcafe. Skit kul o se när alla skulle ha sina intervjuer. Men det var såklart också roligt att göra det själv, men nervöst! Men det gick bra, fick MVG! Såå glad över det. Behöver verkligen få så mycket poäng som helst.. SUPER GLAD! Så snart ska jag iväg med tåget, hem till Max. Så skriver väl imorgon eller senare idag. PUSS!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards