beccas

Alla inlägg den 4 april 2010

Av Rebecca Odder - 4 april 2010 21:59

Nu sitter familjen och kollar på Avatar medans jag sitter här och skriver ett inlägg. Såg Avatar senast på bio, och jag är den personen att jag inte orkar se en film fler än en gång. (Beroende på vilken film det är, såklart) Fast jag kan ju rekommendera filmen. Den är mysig att se på och den är verkligen bra. Men den kan bli långtråkig. 

Jag måste säga förlåt för jag aldrig lägger in några bilder, men det ska ske. Bara det att jag är inne på pappas dator. Här finns inga bilder som jag tagit. Det sker snart!

Av Rebecca Odder - 4 april 2010 12:53

Har nästan precis stigit upp, klockan är 12:54 och jag är fortfarande trött. Är det sjukt eller? Jag måste verkligen börja lägga mig i tid nu inför skolan. Gick o la mig vid 3 igårkväll. Inte konstigt man sover länge. Jag var precis nere och käka frukost och ska snart sticka in i duschen och göra mig klar. Idag åker jag och Max hem till pappa och sover där inatt. Ska bli super mysigt! Fast blir nog att stanna inne hela dagen, eftersom vädret inte är det bästa. Menmen, finns säkert något kul att hitta på. Någon som vet nåt bra tvprogram som går idag/ikväll?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards