beccas

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Rebecca Odder - 27 april 2010 15:43

Alla gör lösnaglar nu för tiden? Är också grymt sugen på det, men det hade inte funkat p.g.a mina linser. Så därför får jag ha mina vanliga naglar, tyvärr.

Så därför ska jag nu fixa till dom lite. Med detta Depend Mirakelkit. Har inte använt det så ofta som man ska, så man kan ju inte riktigt säga att det funkar på mig, hihi. Men ska börja ta hand om mina naglar nu, haha, låter så fjöntigt! Efter det ska jag ta fransk manikyr. Yea!


  

Av Rebecca Odder - 27 april 2010 15:32

I miss my piercing! Ah, fan vad irriterande det känns att man gjorde piercing för 500 spänn sen så bara trillar den av? Rätt genom? Och nu har jag 4-5 piercingsmycken som jag inte vet vad jag ska göra med? Tradigt! Hade piercingen knappt ett år? Men ska dock inte ta en ny!

ölk

  

Av Rebecca Odder - 27 april 2010 15:21

det är skönt vissa dagar när det är dåligt väder för då har man något o skylla på varför man sitter vid datorn. ha. men vi har inte heller några läxor o något sånt under denna veckan, skönt som fan! lediga på fredag är vi också. love it! dagen har inte varit spännande på något sätt o vis, så orkar inte berätta.


kan bara säga att jag längtar så extremt till sommarlovet. slappa var dag, och jag ska bli brun! ska bli så skoj sen när vi åker till Gran canaria. Något man verkligen längtar till. Men funderar på om jag ska köpa ny bikini till sommaren eller om jag ska ha min gamla? Tradigt med samma i år. Någon med förslag på bikini?   


Man var ändå rätt så brun efter man hade kommit hem från Turkiet? Saknar det!


  

Jag och Andrea i somras. Saknar till tusen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards