beccas

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Rebecca Odder - 7 april 2010 16:14

Halloj! Nu har jag precis kommit hem från skolan efter en lång dag. Har väl inte hänt något speciellt, det är alltid samma gamla vanliga. Har rätt så mycket att göra nu innan jag åker till Sälen. Vill ju inte ta igen allting sen? Så lika bra att göra allt lite i förväg. Var på utvecklingssamtal efter skolan. Det dumma var att jag kom på att jag skulle dit när jag var påväg hem, så jag fick gå tillbaka till skolan igen, drygt. Men det gick snabbt, tog väl bara 10 minuter om jag har rätt. Skönt! Nu måste jag snart börja plugga lite, har mycket att göra.

 

Vi fick våra skoltröjor igår, äntligen! Har väntat så länge på dom. Snygga var dom också, tycker jag iallafall. Bekväma för den delen med! Kommer lägga in några bilder på dem.

Vad tycks?

  

Byxorna syns knappt. Men dom är också blåa. Står Rebecca på.

 

  

Detta var baksidan, alla namnen på.

 

  

Såhär såg den ut på mig. Inte så jätte bra bild men duger väl. Vad tycker ni? =)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards