beccas

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Rebecca Odder - 2 juni 2010 19:15

Dagen började med att jag vaknade upp i morse, som man alltid gör förståss. Haha! Hade först matte, vilket gick väldigt sakta och sedan tyska. Hade muntliga nationella och fick reda på att jag fick MVG på det.   Jippijao! Därefter var det NO, SO, SV och Engelska. Sedan skulle jag hem.

 

Gick inom affären och köpte mig en twister såå gott det är! Passa verkligen perfekt i detta vädret oxå.. När jag kommit hem tog vi direkt bilen in till Malmö för att handla nya skor till mig och syskonen. Körde till min favorit affär *NOOT* skopunkten!!   Tog låång tid för mig innan jag äntligen hitta ett par skor.  Dom var faktiskt helt ok, inte de snyggaste, men bekväma. Och det ska tydligen vara det viktigaste? Gick bara runt o kolla lite i andra affärer och sedan hämta vi upp min låtsas pappa på vägen hem. Och bara för att han är såå snäll så köpte vi Mc Donalds mat påvägen hem. Snacka om att det var jobbigt och beställa när 6 stk personer gapade i mun på varandra. Haha, men roligt var det!

 

Nu ska jag nog sticka ut en runda om jag har lust. Ska iaf inte sitta här i fina vädret   

 

 

  

Ni får mer än gärna undvika mina äckligt fula fötter.

Men fötter ska inte vara snygga ändå? Hmm..

Skorna var väl helt okej ändå? Jag gillar dem, det är de viktigaste.

  

In the sunshine. Ye, i like it.

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards