beccas

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Rebecca Odder - 22 juni 2010 21:27

Nu så har vi kommit tillbaka hem igen. Har varit en mycket trevlig kväll idag! Åt jordgubbstårta och en massa med kakor, så det var hur gott som helst, verkligen. Först så öppnade hon presenterna hur snabbt som helst och när de var slut så frågade hon om det var allt & alla. Haha, så söt hon är! Sen gick vi ut och spelade kubb, jag slog ner den första i vårat lag, duktig som man är! ;) Sen var det bara in och äta lite onyttigheter. Därefter var det dags och köra hem! Så vi var hemma för bara 20 minuter sedan. Tog några bilder idag som jag hade tänkt o lägga in, inte många alls, men vem bryr sig?

 

  

Såhär såg jag ut innan vi skulle åka.

Hemsk jag vet, men fixade inte till mig så värst.

  

Födelsedagsbarnet.

Fin bild, visst?

  

Systern min.

Hon har klippt till sin lugg, visst blev det sött?

  

Jennifer.

Så sur hon kommer bli över denna bilden.

Puss på dig!   

Av Rebecca Odder - 22 juni 2010 18:04

  

Kass kamera bild! - This is me right now! ;)

 

Har precis varit nere och käkat lite. Får ju inte äta för mycket nu innan vi ska iväg till Annica och gänget på kalas. Där blir det ju tårta och kakor! Muums! Vi skulle egentligen cykla dit först, men Jennifer hade ingen cykel, så vi får åka bil..! Men nu ska vi strax iväg, så jag har inte tid här mer. Om det tas några bilder, så läggs dom nog in imorgon. Puss!

Av Rebecca Odder - 22 juni 2010 15:21

Nu sitter jag här efter ännu en dag på dagiset med barnen. Det går faktiskt bra, verkar som barnen tycker om mig!   En av barnen sa så: Rebecca är min!   Jag känner mig lite älskad! Sitter här och är lite hungrig, men mamma säger att jag inte ska äta för att vi kommer äta 5. Men klockan är tjugo över 3? Lång tid kvar. Ikväll ska vi på kalas hos min kusin Cornelia. Ska bli gott o käka lite kakor o sånt, haha. Vet dock inte vad jag ska ha på mig ikväll, får rota fram något i garderoben. Blir kanske shorts och någon t-shirt eller linne. Men det värsta är att jag har börjat fjälla på mina ben och det är inte snyggt alls. Så vill helst dölja benen lite!   Menmen, jag kommer nog ta bild på vad jag har på mig ikväll! Så ni får checka in senare. Men vad tycker ni man kan ha på sig? Som inte är föör fint och ändå snyggt? Nu ska jag nog spela lite .. The Sims! Fast kommer få ont i huvudet, men skitsamma.

Ha de bra!

 

  

Såhär ser jag ut just nu.

Ser trött ut? Ja, ni förstår varför då.

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards